Hemma igen
Klockan 06.00 landade planet på Arlanda imorse, så nu är man hemma igen. Startade hemresan igår kl. 19.30 i thai tid, ca. 13.30 i svensk tid. Så äntligen på fast mark :)
Resan var helt ok! Dock hade vi lite dåligt väder, så speciellt brun blev man inte. Får bli lite solarium innan jobbet :P
Ser ut som Glamour har rullat på i full fart. Tack för all hjälp!
Såå…vad har jag missat?
/ Linnea, Sajtvärd.
Välkommen hem! Jo lite nya trådar har varit på g, främst frisyrer, vilket jag inte är alls bra på:)

Tack tack! Är skönt att vara hemma, men hade inte varit fel om värmen och klimatet hade kunnat följa med!
Jag läser förfullt att försöka hinna ifatt :)

Vi vill se bilder från resan Linnea!!! =) Eller jag vill iaf. Men visst är det skönt att komma hem igen???

Oh va underbart det ser ut! :O
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Välkommen hem ;)
Jag är 'inte' avis (A)

härliga bilder! :D
mer, på typ vattnet ? *vill drömma mig bort* :P
Gud så fint ni hade de då! När mamms och jag var i cypern delade vi ett pute rum^^
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Man är fortfarande kvar i thaitiden, vaknade kl 4 imorse. Bara vänta till klockan 9 när man ska åka och jobba.

Vilket stort hotellrum ni hade! Gillade inte färgen på väggen iof… men riktigt härligt med pool precis utanför altandörrn!!!

#19 - vi hade en av de diskreta färgerna! Fanns knallrött och blått också!

Hehe coolt, jag har oxå matat den elefanten, kom hem igår efter en månad i thailand. Var minigolfen bra där? Såg ut som ett coolt ställe…
Välkommen hem förresten..