Snabbt bra råd inför fest?
Ska på fest i helgen. Nya killen polare är det som har festen och vi ska dit. Blir första gången jag träffar dem och är lite nervös. Dom är sådana här otroligt modeintresserade och medvetna människor, och även om jag anser mig inte vara helt bakom flötet så känns det som att jag ändå är en80-tals lantis jämöfrt med dom. Någon som har något bra tips på en outfit som inte är allt för dyr (ca max 1000 spänn), kasnke med tillhörande smycken och frisyr, skor som jag kan ha? Akut! Jag bor i umeå, så det vore ju smidigt om det fanns här. Butiker som finns är bland annat HM, Veromoda, Rut, Indiska, Kii, Flott, Sisters, VooDoo, JC, Bikbok, Carlings, Gina Tricot, och, tja, det mesta egentligen.
Korta fakta: 23år, stl M.
Någon? Något?

Jag har väl inga direkt jätte bra tips, men det du har på dig på bilden tycker jag är fint!
Sen vet jag inte riktigt hur man ska tolka "Dom är sådana här otroligt modeintresserade och medvetna människor" Men om du vill ha något nytt och något som är 'inne' är det väl lättast att åka till affärerna och kolla runt lite, vi har även artiklar om vårens mode om du vill ha lite mer idéer.
Nåt mer än det kan jag nog inte tipsa om tyvärr.
Jag gillar åxå det på bilden, men kan ju inte alltid ha samma… jag har kikat runt på stna å hittar inget jag kännre för så där speciellt.. ska be en vän hjälpa mig hitta något på onsdag efter jobbt tror jag… Kii brukar vara ett bra val, vara man hittar något som inte är svindyrt så =)