Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kändisar-skvaller
Läst 915 ggr
LinneaG
0

Ännu mer Paris Hilton

Paris Hilton älskar djur - och har 17 hundar hemma. Det är på tok för många, tycker Animal Service i Los Angeles och har inlett en utredning.
Enligt lagen är det tillåtet med max 3 hundar. Enligt Paris Hilton förökar sig hundarna i rasande takt och hon säger sig inte ha hjärta att ge bort dem.
Paris Hilton medger att det kryllar av hundar hemma hos henne i en tv-intervju.

- Jag har 17 hundar. Det är många. Alla sover i min säng. Eller inte alla, men jag låter några av dem göra det.

Tycker ni att en kändis ska få annan behandling bara för att hon är känd? Att kring gå lagen bara för hennes namn är känt.

Beafer
0

nej, alla ska behandlas lika. men jag tycker att man får ha så många djur man vill sålänge man klarar av att ta hand om allihopa.

LinneaG
0

#1 - så länge man kan och har råd att ta hand om det, och att ingen störs av det. :)

Liss
0

Och alla måste ha kläder ser jag Ledsen usch!

Och varför skulle en kändis behandlas olikt än alla andra? Klart de inte ska vara tillåtet för henne att ha fler än LAGEN säger!

Dock kan man ju disskutera hur den lagen är ifall man bara får ha tre hundar:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Beafer
0

#2 ja, precis :)

Sandra76
0

Så länge de är väl omskötta är det väl ok, men om de förökar sig fritt??

Tina-A
0

Det verkar ju vara inavel och extremt dåligt planerad avel i alla fall. Hemskt oansvarigt av henne! Men vem kan begära att hon ska ta ansvar? Vilket skämt!

Men vadå, som om hon tar hand om hundarna. Hon piskar väl sina små "tjänare" som rastar dom och tar hand om dom åt henne. No way i livet att hon skulle ta hand om 17 hundar. Skrattretande :P Hon gråter väl bara hon bryter en nagel. Hur skulle hon fixa 17 hundar?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Cattiiis
0

Många tror direkt att de är dåligt skötta just för att det är Paris hundar. De kan ju faktiskt vara bra skötta, troligtvis har hon ju någon som sköter dom åt henne. Viserligen förstår jag att man tar för givet att de är dåligt skötta, med tanke på vad man får för bild av henne.
Sen att hon säger att "förökar sig i rasande takt" så låter det ju inte som om hon har planerat det där så väl. Och sen att de alla ska ha kläder på sig förstärker ju bara intrycket man får. Nej, det där verkar inge bra. Men det säger jag med tanke på hur de verkar bli behandlade, inte just för att det är Paris Hilton.
Skulle hundarna vara rätt skötta så visst, varför inte? Men det är ju tveksamt om dom är.

Taci
0

Fy fan så dåligt. När ska kändisar sluta särbehandlas egentligen ? Förmodligen aldrig. Säger lagen att det är max 3 hundar som gäller, så Är det 3 hundar som är max, även för henne. Blir bara irriterad på sånt här :P

Sosso
0

Självklart ska alla behandlas lika. Det är ju djuren som drabbas.

Tina-A
0

#7: Jag tror att hon har massa folk som tar hand om dom och hon inte gör någonting själv forutom att bära runt på dom, så dom behöver väl inte vara dåligt skötta. Hemskt mycket inavel däremot, verkar det som!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Luigi
0

Inte Glamour.

Cattiiis
0

Nej, lite fet jag sa ;) Men att hon låter dom föröka sig fritt är ju en grej som kan göra att hon inte får ha kvar dem. Förhoppningsvis tas dom ifrån henne.

Velepa
0

Håller med #8 helt och hållet!

Cattiiis
0

Rättelse #12: Lite det jag sa ;)

LinneaG
0

Uppdatering:

Efter att Paris Hilton fått påhälsning av Los Angeles djurskydd har hon gjort sig av med några av sina många husdjur.
Arvtagerskan anmäldes efter att hon berättat att hon har 17 hundar hemma hos sig.
- Nu har jag bara tio hundar. Jag har gett bort några till min stylist och mina vänner, säger Paris
Fortfarande bryter hon dock mot lagen, eftersom gränsen för personer som inte är uppfödare går vid tre hundar.