Thailand here I come!!
Kära medlemmar!
Jag tänkte tala om att på torsdag den 21/2 far jag iväg till Thailand och blir borta 2 veckor. Kommer antagligen inte ha möjlighet att titta in här under den tiden, kommer vara riktigt svårt att hålla sig här ifrån!! Men jag ska försöka :)
Under tiden när jag är borta lämnar jag över allt ansvar till mina Medarbetare. Så har ni några frågor kan ni vända er till:
Sandra76
paronskrutten
Eve
Men som sagt, jag försvinner inte förrän på torsdag så ska försöka hinna med lite mer nytt här inne innan jag stänger av för två veckor.
/ Linnea, Sajtvärd.

Härligt !
Vill me dit :) Min kusin o hans mamma o pappa kom hem därifrån igår o de tyckte det va suveränt där, första gången de va där :) Vill ju inte dit mindre nu för det ^^
Men ha det så kul :D

#1 - Ja, det är helt underbart där. Är 6 gången jag åker dit nu :)

Men gud vad avis jag blir!! Sola lite åt oss med va ;)

Åh… lilla snorunge! Vill också åka iväg sådär… Men hoppas verkligen ni får toppenväder!
åååh ska du med åka :O dom som jag delar stall med ska oxå till Thailand :(
åh, avis! :D min kompis föräldrar kom hem därifrån igår. superbruna och hade haft jätte roligt! hoppas du får det bra :D

Ja, Thailand har blivit populärt nu. Vi är 4 familjer i samma område som ska åka ungefär samtidigt.

Jag kan inte låta blir att säga att jag bara har en dag kvar på jobbet, och det är bara två dagar kvar i Sverige!!!! :D

Om 24 h sitter jag på Arlanda och väntar på flyget :D

En timme kvar på jobbet :D

ar inne och kollar lite, har hort att det ar daligt vader hemma i sverige, har har jag 35grader! 
Shiit, 35 grader!! Här är det mulet. Hoppas du har det trevligt!!

Hoppas du får det fortsatt trevligt därnere då! :)
Själv är man krasslig…halsjävel!

Nu är jag hemma igen :)