Dumma hår!
Hej! färgade håret igår. Hade tänkt att det skulle bli lite ljusare bara och att utväxten skulle försvinna. Jag hade ju blondt och tänkte inte mer på det. Idag är jag kyckling-gul :S ska ner och köpa mer färg nu som gör det blondt igen, men vad ska jag köpa? Med gröna toner (askblondt) i? Det kommer ju blir lite mörkare igen, men det gör mig ingenting, nu är det fjortis-blondt, och det vägrar jag ha! Vit-gult liksom
Jag tycker du ska köpa en toning i pärlemor eller ljus askblond. Det har jag gjort ett par ggr när min blekning blivit gul eller orange. Har även fått det rådet av en mkt proffsig frisör. Funkade jättebra, jag blev "normalblond" o inte sådär ultra fjortisblond :) Jag körde på Loreals Casting Creme gloss eller nånting .. haha minns inte exakta namnet, men du kanske vet vilka jag menar ändå :)
funderade på det jag med, men fäster det på ett blekt hår? det är ju inte helt oslitet.. jag la i en till färg som skulle göra håret lite mörkare, fick bort det gula i alla fall, ska lägga i chokladbruna slingor snart, så blir det nog kanon (:
finns ju silverschampoo också, som tar bort det gula ur håret :)

#4 Silvershampo is the shit! 
velsan - jo, fast jag vill ha det lite mörkare, tycker inte om kritvitt hår :P

Men Eve hade inte du jatte fin farg pa haret nyss? Iaf sist jag traffade dig!
linneaG - jag tyckte att det var så orangetaktigt i vissa ljus