Är de alltid så bortskämda?
Läste nyss en artikel om Jennifer Lopez. Som ni kanske vet är hon gravid och har inte speciellt lång tid kvar, hon ska ju även ha tvillingar.
Hon har ett eget rum på sjukhuset, ett rum som stått tomt i två veckor, som bara väntar på att hon ska komma dit.
Hennes rum har även en skinnsoffa och en storbildstv.
Förlossningen ska ske på Long Island North Shore Medical Center i New York.
Betalar man hutlöst med pengar tror jag nog att vem som helst kan få en skinnsoffa och storbildstv. Nog för att jag inte vet vad man ska med det till när man ligger och pressar fram 2 ungar..
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ja, kan ju vara lite svårt att följa med i handlingen :P
hehe japp min yngsta son tog knappt 1 1/2 timme från första värken..då skulle vi åka ca 5 mil också;)
Haha så skrattretande :D
Är det inte förlossningen hon ska koncentrera sig på, o inte nåt tv-program ? ;P Eller är soffan o tv'n för pappan kanske, så han slipper se när hans barn föds? Låter skruvat hur man än vänder på det ^^
Man vet aldrig, hon kanske tänkt sig att hon klämmer ut ungen på nån minut och kan sen ligga och kolla favvo programet;)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Ja..i och för sig så var det lång väntan innan man skulle hem och bara ro om sig själva. Alla andra satt i tv rummet och ingen tittade på ens egna favvoprogram..så var det på mitt BB..bebisarna sover ju en del. När man ammar kan det vara kul att se nåt..så varför inte..TV hade jag tackat ja till.
Fast jag hade gärna haft dator med internet uppkoppling så jag kunde gå in här på glamour hahaha..

Glamour!

ojdå… vad man missar saker, vem är pappan?
#8, Marc Anthony.
intressant att hon äntligen hittat någon som dög lite längre tid..!
En flicka och en pojk bidde det..

Det hade jag missat! Dock varken kollat internet eller tidning pa snart en vecka :)