Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 2320 ggr
SofiaR
0

Minus grader betyder halsduk .

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu när det börjar bli kallt så åker halsduken fram hos de flesta. Vad bär du för halsduk just nu, skriv gärna priset och vart du köpt den och lägg gärna in en bild :)

Min halsduk är köpt på Åhlens för 299 kr.

Beafer
0

jag håller på att väver en pepitahalsduk i skolan :) så jag kommer att ha en halsduk som ingen annan har :)

__iE
0

Denna halsduk + mössa ska jag ha, har inte börjat med det ännu, + att mössan inte har kommit :)
Från H&M

Anji
0

Just nu har jag ingen halsduk som är hel, min kanin bet sönder min halsduk, som är likadan som #2's, fast grå :)

Nadja_Filur
0

Har en sjal från wedins 20 kr på 50 procent REA

Sandra
0

Jag har en galsduk som min mamma har stickat åt mig. Jättemysig är den! Sen har jag en svart i fleece från Everest.. fick den i julklapp så jag vet inte va den kostar, men den är nog köpt på Stadium skulle jag tippa hehe

__iE
0

#3, den är grå ? ^^

Liss
0

just nu bär jag bara min scarf från jc.. en röd med dödskallar..sen vet jag inte.. har ingen halsduk:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Sandra76
0

Var på väg att köpa en ny när jag lånade sambons halsduk som han köpte förra året..oj vad kär jag blev!

tur att han köpt en ny iår..då kanske jag kan få behålla hans..den är grå med lite blått i…och såååå varm och mjuk..suck…

Anji
0

#6, haha, såg ut som att dina var svarta, kollade på en skärm som tydligen har lite fel, så ja, samma färg som din då ;)

Rickard07
0

Hmm jag ska stoltsera med min grå-lila halsduk som är inköpt på HM till det facila priset av 29:-. Typ 99:- i normalpris. Men den räcker gott och väl så ett kanonköp :)

Linda
0

Mina favvisar är en rutig från Gant den andre en vit angora/acryll

Inga bra bilder…

Robert
0

Skönt med halsdukar….

Hälsningar

Robert

Linda
0

Vacker bild men läskigt öra;)

Du Robert gissa om jag saknat dig!!!

-Jag vet att jag e tjatig men jag saknar dina vackra artiklar från foto..Snääääääälllllllla kan inte du skriva en artikel om hur du plåtar dina modeller inne till oss?…..Snälla…..

kram/Linda

Robert
0

Hej, Linda!

Dä ä bara och fota

Kramar 

Robert

AliceL
0

har en superfet, grovstickad halsduk, typ naturvit från flash, 250 spänn. My love! tyvärr luktar den får >.< fast det är ändå gött med äkta material ;)

Karkkainen
0

Har en stor tjock vit halsduk, som kompensation för allt svart ;) Jättemysig. Har en lite smalare, lite längre vit/svart randig också.

E_hjo
0

Har en typ 2 m lång svart från H&M. Kostade väl 99:- eller ngt.
Lite otymplig är den bara för att den är så lång men den är muuuusig.   ;)

Murre_Uddiz
0

denna xD *peka*

Karkkainen
0

#18 Sån har jag också kom jag på nu! :P

paronskrutten
0

Har en rosa/brun, stickad halsduk som jag fick från min kompis i julkapp förra året

Helena

LinneaG
0

Jag gillar halsdukar, men är dock väldigt känslig så kan bara använda vissa. Just nu är det en helt vanlig vit från Lindex i 100% bomull.

neonrosa
0

Har en röd med massa svarta ränder och fransar längst ut, 99:- från Stadium :)

Akerberg
0

Jag kör just nu med en hemmagjord i rosa fleece… En överbliven bit från när jag sydde en julklapp förra året =P  Hela filten (som det var från början) kostade 19:-

Beafer
0

just nu har jag min rosalila palestinasjal som jag fick i julklapp av min vän. annars använder jag alltid min svartvita palestinasjal (sen jag gick i 6an).

ebbauh
0

Just nu använder jag min Burberry halsduk. Jättesnygg och jättevarm!

Maretto
0

Älskar min rosa Burberry halsduk, burberry mönstret är så snyggt :) Synd att dom är så dyra annars skulle jag haft ett helt gäng.

Ellsa
0

Jag har en nästan likadan som dig med guldglitter i.

plutten-92
0

jag har en svart stickad med tunna guldtrådar i som jag har gjort själv… jag tycker att den är fin.

Cattiiis
0

Va' kul att kunna göra halsdukar och sånt själv! Då kan man ju få det precis som man vill.

paronskrutten
0

jag har gjort en som jag ska ge till min kompis :P

Det är svårt att virka! ;P

Helena

Stravaganza
0

#30 Den var söt. XD