Måste till frisören
Måste fan till frissan snart, var såå längesen. Jag tänker spara ut håret, men jag tycker det är så kul att klippa och färga och ändra utseende :P Så nu får det inte vara tjockt längre, ska klippa upp och tunna ur och ändå behålla längden. Skulle va kul att slinga i ett par färger också. Hmm, hmm. Längderna man klipper kortare växer ju ändå ut igen, och man kan ju inte bara ha jämnlångt hår, då blir det så tungt. Å så har jag varit svartskalle så länge nu, så är dags att få in lite annan färg, förhoppningsvis är det inte så mättat längre eftersom jag bara tonat på sistone :)
Funderar på att gå till Hårakademin här i stockholm, och låta nån elev experimentera :P jag e snål :P
Ingen blivande frisör här som vill experimentera? ;)
För att få inspiration kan du kolla hårartikeln inne på mode;)
Jag har inte heller klippt mig på skit länge.. Och de börjar bli en "icke frisyr" helt enkelt.. bara är liksom! Jag vill ha som jag hade förut fast kortare uppe på huvudet^^ Me mohawk som jag hade me.. och så tänkte jag typ mörkt mörkt brun med rött eller orange:) De ska vara starka accentfärger nu.. så bara att köra på liksom
Och jag är som dig.. de växer ut igen, så jag kan testa vad som:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
skulle också behöva gå till frissan. men jag kan inte för då kommer jag bara att klippa bort allt hår igen. försöker spara ut det lite. men det är ju så fult nu ;D
#2 hehe.. jaa de är lite smått fult när de är sånna här tråkiga mellanlängder som inte är någonting ungefär^^
Men du kan ju vänta tills den där frisören vill testa nått igen?:P skit unge!
#3 haha! ja, jag ser typ ut som en proper kontorskille nu. håret ligger helt platt på huvet ;P det går inte att göra nånting med det! jag tänkte gå till hennes salong när jag jobbar och kolla om hon ska experimentera något snart ;D höhö!
#4 Joo precis.. Jag har klippt min lugg själv nu typ 3 ggr och de är redan för långt IGEN! då kan man snacka om att gå till frisör sällan^^ och platt är bara förnamnet! eller jaa, jag har iof volym när jag plattar de.. men de bara hänger där.. de är för långt för någon mohawk nu iaf. Om jag inte ska ha i ett ton hårspray så de står upp:P haha
Jaa du får göra de.. *blöö* vill me ha en privat friösr som testar massa på mig;P
#5 haha! själv kan jag inte klippa själv nu. för jag har ingen frisyr :S jag testade tuppkam idag. jäklar vad jag såg ut! mitt hår måste ha växt minst 5cm sen jag klippte mig sist. såg helt sjukt ut. och inte kan jag ha mössa eller keps heller. för då ser jag flint ut istället ;D haha! äh, du får gå och ragga upp någon frisör och bli kompis med ;D
#6 tss.. jag har ju min frisör som jag litar fullt på.. men hon är nog inte så jätte haj på att göra något gratis^^
Mjaa, jag har mössa hela tiden när jag går ut, för ser ut som om jag har en bad hair day varje dag!:P sidorna är lååånga och nacken är de låångt och uppe på huvudet:P erhm.. är typ 35 cm eller nått uppe på huvudet.. hur får man de och stå?:P
#7 sockervatten och en dammsugare ;D hahaha!
#8 hahaha.. tror inte de ser så bra ut iof^^
#9 inte jag heller ;D