Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kändisar-skvaller
Läst 627 ggr
LinneaG
0

Paris Hiltons nya film

Paris nya film heter "The hottie and the nottie" hade premiär i USA i veckan.

Att använda ordet sågad känns i sammanhanget för snällt. Alldeles, alldeles för snällt. Det räcker inte till för att beskriva "The hottie and the nottie" med Paris Hilton i huvudrollen.

På imdb.com har drygt 3 700 personer delat ut betyg på den tiogradiga skalan. Genomsnittet: 1,2. Därmed toppar den sajtens "Bottom 100"-lista - före eminenta titlar som "Zombie nation", "Die hard Dracula", "The Tony blair witch project" och "SuperBabies: baby geniuses 2". En bedrift på sitt alldeles eget speciella vis.

Foto: SCANPIX

_- Jag vill ha mina 90 minuter tillbaka, skriver en som sett den.

_Vad tror ni om filmen? Kan det vara något att se?
Vad tycker ni om Paris Hiltons tidigare filmer?

Harrygirl
0

Haha, jag tror att den är sjukt jävla dålig!

amandahandersson
0

Jag tänker nog inte ens göra ett försök att se den. När Paris Hilton är med så kan den knappast ses som seriös från min sida.

TerriZue
0

Nej, usch! Det kan knappast vara en bra film… Paris Hilton är allt annat än talangfull i mina ögon och en film med henne kan inte vara något annat än kass!

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Cattiiis
0

Kan ju omöjligt vara bra? Är det Paris som har gjort den eller är hon bara ansiktet utåt?

Liss
0

Har inte sett nån film med paris hilton och tänker nog inte göra det heller. Har inte ens sett "vaxhouse" eller vad tusan den där "skräckfilmen" heter^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

LinneaG
0

#4 - Paris är bara en roll i filmen.

#5 - Jag har sett The waxhouse eller vad den hette, inge bra, man hade väl kanske inte förväntat sig det heller.

Har även en annan film med Paris Hilton, den var riktigt dålig, slår alla filmer!!

GucciDior
0

#5 House of wax :P

Har sett pledge this med Paris Hilton. Rätt rolig tkr jag :P

Liss
0

#7 äsch what ever;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Tina-A
0

Inte sett någon film med henne, avstår gärna. Tror den suger hårt om dom skriver det på imdb, dom har koll.

Är hon the nottie eller? ;) Hon är inte the hottie i alla fall om du frågar mig.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

LinneaG
0

#7 - Ja, juste. Var så den hette!

Jag köpte faktiskt en film med Paris Hilton nyss, bara för den kostade 29 kr :P

Cattiiis
0

#6 Ändå ses det som Paris film. Det är lite knäppt.

Jossaa
0

jag tycker alla henens filmer har varit riktigt kassa. jag brukar älska "Sånna typer av filmer" men hennes vill man bara stänga av.

Blondieisbackagain
0

jag tro den kmr va rolig underhållande:)

^^)