Ännu en baby nyhet
Christina Aguilera har fått en sån, tidigare här inne har jag tagit upp att hon var gravid. Nu har hon fått sin son och hans namn är Max.
Man kan ju tro att 'stjärnorna' förlorar pengar på att skaffa barn, men för Aguilera är det tvärtom. Hittills har hon tjänat 13 miljoner på sin son.
Hur?
Jo, för att visa upp sig och sin nyfödda son Max på omslaget till veckotidningen People fick hon 13 miljoner kronor.
haha.. herre min je! vilket liv!!..
(du kanske bör ändra till son i början, ist för sån.. såg lite kul ut^^) :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Japp. Bebisar är ju den nya modeaccesoaren istället för små hundar. Så tragiskt att det inte är klokt.
Nu säger jag iof inte att hon skaffade max för att ha honom som accesoar men tyvärr verkar det blivit nya trenden. USCH!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Oja..mina söner gör hela mig…hehe

#2 - usch ja! först var det små hundar, nu är det barn?

Håller med #2.
#4: Tyvärr verkar det så ja :-(
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
men alla går inte efter trenden så man ska inte dra alla över samma sträck ;)
Herregud vad mkt pengar :O
ja tycker att de 13 miljonerna borde gå till barnet faktist lr typ att honsätter in dem på ett konto :)
Många kändisar verkar ju samla på adopterade barn :( ny trend?
kanske det är kanske inte, för om de inte tagit hand om dem ordentligt så hade de inte fått ha kvar barnen heller eller hur?
samtidigt går ju kändisar och rika före för de har ju sjukt mycket pengar, samt blir det lite smått reklam vilket är dåligt men ändå… livet är inte alltid så lätt
Menar inte att de inte tar hand om barnen men verkar som att det blivit en grej att man ska ha ett barn från varje världsdel, vad är det för fel på barn från USA?

Oj vad mycket pengar!