Paris Hilton parfymen..
Någon som har testat Paris Hilton parfymen? Min syrra var inne på Lindex idag där man får testa parfymer. Jag säger då bara det att det osade, stank och man blev yr i huvudet av den! Någon annan som tycker likadant? Eller någon som gillar den?

Vilken av dem?

Finns 3 olika, har för mig att en utav dem inte luktade lika gott som de andra :P
Undrar också vilken av dom du menar.
Heiress har jag själv o tycker den luktar gott! Har för mig om att Just me också luktar gott, men de va länge sen jag sniffade på den :P
Det var Heiress. Lukten sitter fortfarande kvar efter två dagar och en dusch och en massa handtvättandes. Haha!
Jaså ? Lustigt ^^ Jag använder den ganska ofta o folk säger att jag luktar gott =)
Ja tycker också att den luktar gott, och faktiskt tycker ja om när parfymen sitter kvar, istället för att den bara luktar vid själva sprutet, (kanske dock inte efter dusch och allt, men den som provade måste ha tagit rätt mkt då?!)
Jag gillar inte heiress, men jag har Just me, men den försvinner på en gång, du kan spruta på dig men en timme senare är allt borta..
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Jag har luktat på 2 och dom lukta gott tyckte jag :)

men sen kan parfymer lukta olika på olika människor :)