Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 1506 ggr
[PixelMollan]
0

Vita stövlar?!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har just nu ett par vita skor jag typ ÄLSKAR!
Men de har gått sönder där bak i hälen och slits väldigt mycket där för de knappt är nån sula. Har rättså länge nu letat efter nya! MEN DET FINNS INGA! Allting är svart eller brunt. Har hittat några fåtal vita skor/stövlar men då är dom antingen fula eller så har många andra sådana. (finns typ 2-3modeller jag har sett ute)

Var är alla vita skor/stövlar?!
*blir galen*:P

(mina nuvarande skor på bilden)

/M

LinneaG
0

Tror det inte finns speciellt många, va kanske i september som jag såg några i en butik senast.

Karkkainen
0

Lämna in skorna du har till ett skomakeri och få dom lagade?

amsson
0

säger de samma som #2. annars tror jag att det var just sådana där skor som de reade ut på mellandags rean på skohuset. fast det var ju i borlänge det…

[PixelMollan]
0

Dom är slitna lite överallt o så. De går nog itne o laga. Får väl leta vidare. :/

Karkkainen
0

Okej, så pass… Lycka till med letandet iaf.

[PixelMollan]
0

Inte överallt xD Men själva hälen e kass. Tack iaf :P:)

LinneaG
0

Såg ett par på rean på DinSko idag

thilda-
0

jag har ett par vita stövlar :D

emsems
0

har köpt liknande på skopunkten…

[PixelMollan]
0

Det finns ett par vita stövlar (som ser lite bra ut åtminstånde xD) men dom är ful och alla har dom :S:Phaha dom e inte vita lixom, mer vitgula om man jämför med de jag har nu

KaptenKarin
0

Du får nog vänta till våren är jag rädd. Brukar vara dåligt med ljusa skor i butikerna nu.

[PixelMollan]
0

Yepp jag fruktar oxå de xD men brunt e ganska snyggt :P så får väl bli ett par såna sålänge :P

Due-Boje
0

Jag skulle satsa på ett par mörkbruna om jag vore dig! =)

ciss
0

#0: Jättefina!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se