Parfym
Jag åker om en månad utomlands och hade tänkt spara lite pengar genom att köpa nya parfym i samband med det, taxfree.
Jag har just nu J.Lo's Live, men den är i princip slut, så jag om glamourfolket här har något tips på vad jag kan köpa för någon? Det är ingen idé att jag åker in till stan och testar, tycker efter tre parfymer att alla luktar kemikaliker ;)

Hmm, jag fick hem två doft prover från Lacoste, pink och red tror jag de hette, var helt ok. Har också fått hem en liten flaska som man fick när man premunerade på Glamour, vet dock inte vad den hette.
en ide är att kolla priserna eftersom några är dyrare på taxfree.
jag gillar dkny! den gröna, och gucci 2 =)

#3 - jag har den gröna, nästan rund är den nog.
Jag säger bara Ck - calvin klein =) SUVERÄNT =) byter inte =)

DKNY luktar gott :) den gröna ..
Britney's första parfym luktar me gott, men ganska söt..
Paris Hiltons parfymer luktar gott, elr iaf 2/3 va en som inte luktade så gott har jag för mig att jag tyckte ^^
Oh, trevligt med så många tips!
Är lite inne på den rosa eller oranga med blå kork från Ralph Lauren (glömt bort vad den heter), den är ganska liten vilket passar mig bra eftersom jag lätt tröttnar. Hilary Duffs nyaste verkar heller inte helt fel och, som ni har nämnt, den gröna från DKNY.. Blir svårt det här, får alltid beslutsångest när det gäller ny parfym :p
#3 Jo, hade tänkt göra det när taxfreekatalogen dimper ner i brevlådan :)

mina parfymer luktar otroligt mycke behövs inte mycke utan att folk kommer fram o komenterar guuu va gott du doftar,vad har du för något på dig *haha* sitter tillock med efter duschen ^_^

#9 - oj, låter som om jag måste åka till Kicks och lukta på den :P
de e antingen obsession night eller epohoria *minns ej nu vad den heter exakt, men den första flaskan är formad som ett ägg o blå. den andra har en låg konstigt formad flaska o är rosa frostat glas typ. har aldrig varit så frälst i parfym som nu o byter gör jag inte ens om någon skulle betala mig :)
Jag har Björn Borg - Advantage :)
/ Sara & Casper
Gucci - Envy me, fick den för ett par år sen å har fortfarande kvar av den, jättedryg ;D O luktar helt gudomligt, både enligt mig själv o enligt andra ;) Sen gillar jag också Pumas Create/creative, kommer inte ihåg exakta namnet o orkar inte gå å kolla ;P Men den är god, luktar verkligen Fräscht! :)

Jag brukar köra med den här Clive Christians No 1 (For Men ;) och den duger fint. Så köp den. Priset är väl lite halvhögt, men fan - you only live once!

Tycker du har fått många bra förslag här ovan :)
#15 Tycker jag med ^^

Armani - Remix! Underbar!

Samt Lancome - Hypnose
Jag använder Hugo Boss - femme. Jätte god, och den håller i sig så man behöver inte alls ta så mycket.