Favoritsmink?
Vad använder ni för smink till er vardagsmakeup?
Favoritmärke/produkt?
Själv använder jag mig utav Clinique, Lancome och Oriflame. Jag tycker att Oriflames produkter är riktigt bra och till ett utmärkt pris. Jag är helt såld på Clinique och allt mitt "bas"smink kommer från Clinique. Nuförtiden använder jag bara mascara från Lancome, finns helt enklet inget bättre.
Nu vill jag veta lite om era skönhetsfavoriter! :]

Har ingen direkt favorit, men just nu har jag fastnat för Loreals foundation infallible.
Annars så testar jag olika marcaror osv hela tiden.
Oriflame är favorit, men jag har även en hel del från Every Day Minerals, Fyrinae, MAD minerals och MAC. Sedan har jag andra favoriter men det består mest av en till 3 produkter av samma märke Ex Urban Decays Primer Potion som är suverän, men andra saker jag testat från det märket har jag inte gillat.
Säljer du Oriflame eller köper du av andra? Vilka är dina oriflamefavoriter?
Jag säljer Oriflame, är exklusiv Gruppchef. Det är väldigt roligt och givande,man får gå kurser och utbilda sig och så.
Jag har en massa favoriter från Oriflame, så jag kan inte räkna upp alla.
Men just nu så har jag haft Giordani golds Adaptive foundation. Duoskuggorna gillar jag skarpt. Deras löspuder kan jag inte leva utan. Den flytande eyelinern de har är både lätt att använda och sitter bra.
Jag gillar mycket av deras smink, och de kunder jag har som jag sminkar gillar det också och köper en hel del;)
Vilka favoriter har du? säljer du också?
Ja jag säljer jag också, fast jag är bara vanlig säljare. Blev tillfrågad om gruppchef men jag vet inte riktigt vad det innebär så jag har inte tagit tag i det än.
Jag gillar det färglösa pudret och concealern från Giordianigold, ögonbrynspennan är också kanon.
Har du testat bronzingpudret SUNglow?
Jag har bara testat men jag har inget av deom hemma själv. Jag har testat Terrakotta men det var inte min nyans. Men många av mina kunder gillar Sunglow.
Själv så användr jag GG Bronzing pearls båda två,,tillhör också favoriterna;)

Jag använder Id och Body shops produkter.
Jag får nog ta att köpa hem och testa :] Bronzing är något jag aldeles nyligen har fattat tycke för. Jag har ett från clinique nu som är aldeles perfekt färg för mig, framhäver min hudfärg perfekt.

Kannebo

foundation -> max factor miracle touch
mascara -> telescopic
rouge -> nån jag köpte på kicks.

Det mesta jag har kommer från Make Up Store och det är än så länge min favorit, men börjar bli mer och mer från Oriflames, men tycker de ögonskuggor jag testat där ifrån hittills ät väligt lite med piggmet emt Make Up Stores.
Bas: fondation och löspuder- Make Up Store
ögonskuggor- Make Up Store
mascara- Oriflames
Sen lite små plock, pennor och böjare och sånt från olika tidningar, Ålhens, Make Up Store