jepp, nästan varje dag… 23

Nej. Jag är för ung (eller tror jag kan börja om man säger så på tors dag då det helst inte ska börjas före 25 års ålder då huden är är redo för det vad jag fått höra på en kurs under 25 år).

Nej, inte ens börjat tänka på det. Är 19 år.
nä :P
Nej inte en antirynk kräm än..men jag har en med förebyggande av de första ålderstecken (från ca 25 år ålder)..nästan samma sak, fast den tar inte rynkor då;) bara fina linjer hehe..
Men ni som säger att ni är för unga, (är själv 23) Jag har hört att om man ännu inte har rynkor så funkar det i förebyggande syfte och slätar ut små linjer som senare ska bli rynkor?

#6 Jag kan inte mycket om hud och så men det jag fått veta när jag gått Oriflams kurs så vid unga år klarar inte huden av att ta vara på något av det som finns i anti-rynk krämer. Men att börja vid 25 för att förebuggande (typ ett steg innan man börjar med anti-rynk som sagt har jag ej laggt ner mej så mycket i detta ännu, men vill lära mej mer). Så vad jag har hört så är 25 en bra ålder att börja med förebyggande krämer.
Men jag hoppas någon som kan detta bättre än jag kan svara bättre på din fråga, men detta är det jag kan i alla fall (inte mycket till info kanske men hoppas det är okej tills någon annan kan svara).
Nope, inga antirynk krämer ännu ^^
Tror inte att antirynkkrämer är bra öht :P
Helena
#9 håller med dig. dessutom är jag inte rädd för lite rynkor ;)

Ne, är bara 13 år och tycker att när jag ser en människa med rynkor, vet jag att hon har varit med om en del saker i livet.
Rynkor blir faktiskt vackert när man tänker så :)
Jag har svårt att tro att de faktiskt hjälper.. och vad spelar en liten rynka för roll? Alla får ju det…
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Klart det inte spelar roll, men personligen känner jag att man vill ju se ung och fräsh ut så länge som möjligt!