nej… eller om jag har consealer så gör jag det.. mascara kan ibland sitta två tre dagar.. är för lat..!

Ja, vid varje dusch då det ej är bra att ha det hela dygn. Så ja det gör jag (nu sminkar jag mej varje dag, men tar allig bort det i duschen).
Absolut! Varje kväll med ansiktstvätt, ansiktsvatten och hudcreme :)

Varje kväll, ja. Förrutom om jag är vääldigt trött ;)

Så gott som. 99% av gångerna :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Ajjamen. Annars så blir ju kudden kladdig ju! Inte kul. :P

Alltid, skulle inte kunna gå o lägga mig med smink på, känns så ofräscht :P

Ja, alltid! Vill inte att fransarna ska gå av och har känslig hud så vill hålla den ren på nätterna så den får vila.

Gör som #3 varje kväll ;)
Ja! fast om jag är jättetrött eller typ har vattenfast mascara på sommaren så kan det få sitta ibland..
I stort sett aldrig. Men så sminkar jag mig inte så mycker heller.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
ja om jag inte somnar i soffan, då åker det av när jag vaknat!
Japp, alltid :)

Alltid, annars ser jag ut som ett monster när jag vaknar med mascara i hela fejjan. Enda gångerna jag skippar är när jag kommer hem från krogen, då pallar jag inte.
Alltid!
Make upremover, rengöring, ansiktsvatten, ögonkräm och nattkräm;)

nu sminkar jag mej inte varje dag, mest om jag ska ut lr så.. o på fyllan när man kommer hem kan jag ju ärligt säga att det oftast inte åker av.. :)
men jag försöker….
Ja, oftast blir det så. :P Men det händer att samma sitter kvar i 2-3 dagar.
Någon som har något bra tips på ansiktstvätt? Min tog slut igår.
Oriflame har ju en massa bra rengöringar!! Aloe vera, optimalsserierna, grape,milk and honey, rose…..vad har du för hudtyp? du är ju med i oriflame och de har ju en massa bra rengöringar.
Jag gillar den från hälsinge honung :)
Helena

#18 De från Oriflames är super, tycker jag!
#19, jag har blandhy och jag brukar ha den där gröna Optimals, men jag ska inte skicka in någon bestälnning förän 1 feb och jag har slut nu så jag får köpa en annan tills vidare tyvär :S
Ok, ingen annan du känner som ska skicka in beställning?
Annars skulle jag rekommendera Rosen Serien,också svensk hudvård som inte testar på djur. Rosen Serien finns att köpa i de flesta hälsokostaffärer.
Nej tyvär :S Okej, jag ska ner på stan om en stund och köpa grönt te då ska jag kolla efter det, tack för tipset!

Jag tvättar alltid av det! Kan man inte få infektion eller vad det heter annars? Eller nått sånt där liknande?

jajjemän, annars är man ju elak mot sitt ansikte D: bort med allt smink med smonkborttagningspads och på med en återfuktande nattkräm^^

1 gång av 100 tvättar jag bort de innan jag går o lägger mig, fast o andra sidan så sminkar jag mig inte så ofta, nästan bara på helgerna om man går ut och då är det sällan man är så kry när man kommer hem att man orkar tvätta bort de….

ja för annars kan man skada huden

Beror på hur mkt smink jag har :)

#29 - håller med, har jag bara foundation kan jag strunta i att ta bort det.

#30 Precis :)