Världens dyraste parfym
På varuhuset Saks Fifth Avenue tronar världens dyraste parfym, nyligen inskriven i Guinness redkordbok. Clive Christians No 1 kostar 14 843 kronor för 30 ml. Sällsynta ingredienser som sandelträ och Tahiti-odlad vanilj höjer priset, och flaskan är gjord i Baccarat-kristall.
Parfymen doftar indisk jasmin, mandarin och sandalträ. Flaskhalsen är i förgyllt silver och proppen kröns av en briljantslipad diamant.
Vem använder denna?
Jo, Katie Holme på sitt bröllop.

Förmodligen är den så dyr för diamanten på korken :) Undrar hur den luktar, hade vart kul o känna :P
Snacka om att ha för mycket pengar, haha!

#2 - precis, bara slösa bort de!

Oj :O
oj men jag tror nog att min parfymer luktar godare!! 

#5 - det kan vara väldigt sant, tror nog inte att den luktar så gott..
Tänk om alla fotbollstjärnor, skådespelare osv som tjänar snuskigt mycket pengar skulle skänka lite till röda korset eller liknande, då hade typ all fattigdom och världsvält försvunnit .
#7: Bra sagt
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Ja jag håller med. Det är så sjukt att det finns folk som hellre lägger 14 000 på en parfym än hjälper barn i nöd.
Haha, sånt här är så sorligt. Så tröttsamt med alla överdrivet dyra prylar ^^

Läste en sak idag, med tanke på #7
"Pengar är som gödsel, det gör endast nytta om det sprids"

men va fan, spendera nästan 15 tusen kronor på en flaska parfym… snacka om att vara dum

Fast var går gränsen egentligen… Jag har köpt en häst för tjugotusen, det skulle barn i nöd också kunnat ta emot. Jag köper kläder för nästan tusen kronor i månaden, lite onödigt det med…
*Börjar spana lite OT*
#13 Fast allting är ju relativt 
#13 men en häst är ju en häst! dom är ju varda pengarna….
och kläder, hmm är det ett bra märke lägger jag också en del på dom…

Jobbigt om man råkar tappa den där parfymen i golvet xD

#16 haha! ja, precis när man kommer hem med den lr nåt :)