God Morgon 8/1
God morgon alla pigga och glada :)
Jag har precis stigit upp och sitter och äter frukost.
Hur ser planerna ut för dagen?
Själv blir det bara jobb mellan 9-18, antagligen bara va hemma och ta det lugnt efter det.

Pigga och glada… jo tjena ;)
Jag är hur trött som helst, kommer dö imon när ja ska till skolan. Idag ska jag rensa lite i min garderob, prova lite kläder och träna vovven.
God morgon! Själv har jag inte kunnat sova, jäklars, måste få igång en bra dygnsrytm igen, jag sover och är vaken lite när som helst.. Fy för mig^^ Jag sitter och äter lite mannagrynsgröt med sylt och smör i, mums, oj vad fet jag kommer bli, fett och kolhydrater.. Mm, hälsa is the shit ;P Ska städa hemma idag, ta hand om marsvinsburarna och så. Har inte skola föränn på onsdag (SKÖNT)
Helena
Oj, va du e uppe tidigt ;) Själv är jag nyvaken o ska jobba snart, ska ta en tur till Finspång :P Antagligen stanna till o ta en hamburgare till frukost haha :)
Slö.. men fått iväg barna till dagis och skolan.
Skulle först botanisera lite på internet, kolla klädkataloger och sånt, men så ringde de från jobbet så jag ska jobba eftermiddag och ikväll..hmm
Jag som tänkte att jag skulle fundera över min jobb situation..dvs om jag ska jobba kvar eller utbilda mig till nåt annat..Jobbar som personlig assistent(inte fast utan timvik) sedan har jag min "hobby" där jag jobbar lite med skönhet…den vill jag ha kvar men att jobba som timvikarie eller vikarie år ut och år in som personlig assistent är frågan..hmm
jag är nyvaken nu >.< jag har helt vänt på dygnet. börjar skolan imorn också. vet INTE hur jag ska lyckas somna i tid och kliva upp i tid :P
Första dagen på vårterminen, och redan läxor.. Det ska bli så härligt att börja gymnasiet sedan, och komma bort från min skola!
I eftermiddag ska jag och medryttarponnyn Chameur träna för vår tränares tränare, som vanligtvis tränar grand prix ekipage. Det ska bli grymt kul, men jag är sjukt nervös!

#5 - jag är hemma på lunch nu, ungefär samma tid som du vaknar :P

Hahah lite skillnad på dygnsrytm ;)

jo blir ju så när man måste upp och jobba, annars sover jag till minst 13 :P

Aa det är ju så, jag åt faktiskt också lunch vid ungefär rätt tid idag ;)

Är skittrött ^^ Var första dan i skolan idag…

#11 - va jobbigt, kommer ihåg dagarna direkt efter loven, en pest! nu jobbar man ist 6 dagar i veckan till klockan 18. kan erkänna att det var lite skönare med skolan, iaf tiderna :P

God Kväll ;P
Första skoldagen är avklarad, va ganska slappt ändå :P Men ändå jobbigt (A) hahah :)
Ska snart gå o lägga mig i soffan o se om jag hittar ngt pogram, är trött efter skolan idag ^^
Imon får jag 2 timmars sovmorgon för det är APU, såå skönt :D

wow jag somnade ! :0 sov i typ en timma. måste faktiskt erkänna att jag mår underbart nu, men sen vi får se hur jag kommer somna inatt ;p
Linnea, a visst skulle det var skönare o komma hem 3 istället kanske;) dt tycker jag oxå e skönt, men allt nnat i skolan är lite jobbigt ;)