Går ni till samma frisör?
När ni fixar håret, är ni trogna kunder eller springer ni dit vinden vänder? :)

Aldrig hört talats om egen trimmer ?
Då får man till och med fishåren rakade om man kä'nner för det ….
Det BÄSTA MED DET är ju att det är gratis med…
#1 Yupps det har jag. Och dessutom så var jag inte intresserad av att höra om ngt annat hår än det man har på huvudet.
Hur kan det vara gratis, kostade inte trimmern ngt?

EN 1 gångs summa =)
99.90:- på Jula…
Har haft den i 6 år om du undrar . Den har hållit hela tiden så…
Kanon:) .

Alltid samma.

När jag väl tar mig till frissan så blir det mammas frissa, är privat och i hennes källare, tycker det är kanon!
Alltid Tony & Guy, värsta jag vet är bli besviken hos nån klåpare som gör bort sig med ffrisyren. Sist var det för ett år sedan när jag hade lite ont om deg, så jag testade ett annat ställe, nej tack aldrig mera..
Har samma frissör jämt, eller nej förresten jag har två frissörer.
Går alltid till samma frisersalong, men olika frisörer varje gång.

Har gått till samma länge, men ska byta tills nästa gång då jag inte blivit helt nöjd de senaste gångerna.

Blir trogen en salong nu ett tag, då jag fick ett kort som gör att den 10:e gången blir gratis, hehe. Man e snål :D
Nope! Senast var jag til attityd! Men jag tror jag ska gå till hår akuten nästa gång!

Har gått till samma ganska länge.

Ja, har haft samma i nästan hela mitt liv ;) Hon är super, vet hur jag vill ha det o "känner" mitt hår, elr hur man ska säga :)
Praoade hos en annan frisör i 9:an så klippte jag o slingade där, klippningen blev bra, men slingerna syntes inte, för jag har tjockt hår, så måste ha breda o inte smala, typ :)

jag går till samma. Känns bäst så
Jag har samma frisör varje gång, dessutom så hjälper jag till med make up där ibland;)
Min sambo och söner har oxå samma frisör…nämligen jag, med trimmer..
En ny trimmer blev det i julklapp från "tomten" iår;)

Jag går till Jeanette på Tiger i Göteborg city. Hittade henne när jag flyttade hit från Sthlm då jag gick och frågade en tjej på top shop var hon klippte sig för det såg så bra ut… Ja det var för över tre år sedan och har inte gått till andra efter henne utan blivit en stammis. Hon ser håret som ett längre projekt och vill att det ska funka i ens tillvaro inte bara den dag man går ut från frissan. Hon ger bra tips och är vad jag kan kalla brutal-ärlig. Ja ibland har jag lite idéer om någon frisyr jag sett. Hon kan då säga vad som funkar på mig och vad som inte gör det. Istället för att bara ställa in sig hos mig som kund. Jag har krulligt torrt hår som faktiskt blivit riktigt bra mot den katastrof som det var för några år sedan och det av hennes jobb och tips.

har alltid gått till samma, utom senast då gick jag till en annan och tycket hon va så bra så jag går nog dit nästa gång med =)

Jag gick förr till Beauticenter (varit där två gånger, första gången blev jag super nöjd), men sensast jag var där och skulle göra slingor så sa jag att jag ville ha slingor och att det skulle vara mörka (mitt hår är så ljust so jag kan enbart ha mörka) och då blev den frisören jag fick då jätte förvånad och frågade om jag var säker, men efter många om och men så fick jag det, men de blev ändå för ljusa så det inte syntes ett dugg så jag fick göra om det dagen efter, men även då tog hon för ljusa ändå för att det skulle synas något alls så aldrig att jag går dit igen, inte när hon inte kunde se att jag från första början har för ljust hår så jag måste ha mörka slingor i stället för tvärt om.
Jag har bara varit till salong två gånger i mitt liv, gör mer än oftast allt själv (både klipper, färgar och slingor). Billigt och bra, jag får det som jag vill ha utan att behöva var rädd för att det ska bli fel!
Jag går till samma :) Attityd <3 har hänt en gång att jag gick till en annan.. och då vart jag missnöjd
alltid samma :)

Jag brukar gå samma frisör, men senast jag klippte mej så vart det någon annan stans