Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 1167 ggr
Ceciliaolucifer
0

Putmun

Vad tycker ni om alla dessa läppglans som är till för att "förstora" läpparna genom att man har tillsatt en ämne som gör att dem svullnar upp och blir lite mer plutiga,

Jag provat 2 märken, mest för en kul grej. Någon annan som har provat? Dessa kostar ofta runt 200 kr

Någon som har provat, vad tyckte ni?
Köpte min första på Make up Store..

Denna kommentar har tagits bort.
Sovgott
0

Personligen tycker jag inte att det är eftersträvansvärt med stora läppar, så jag skulle aldrig testa en sådan produkt.

Nadja_Filur
0

FULT!

Sandra-
0

Jag har provat Citylips, och det funkar som.. bara den! Mina läppar blev typ dubbelt så stora. Men det blir inte snyggt, inte på mig iallafall. Det blir som en vit kant runt hela läppen efter som allt det blodet kommer in i läppen så att den blir större. :)

Sandra76
0

Jo då, nyhetens behag gjorde att man var tvugnen att testa. Men bara ett par stycken. Too faced var väl den som syndes mest, men ändå blev det inget plut om man säger så, bara röd.

Det ser mest ut som man grovhånglat med någon och läppglosset hamnat strax utanför

SofiaR
0

Behöver inte något sådant så skulle aldrig pröva. har tillräkligt putiga läppar :P

LinneaG
0

Jag har aldrig provat någon speciell, utan bara vanliga läppglanser, men kanske ett bra ämne till en blivande testartikel?

Gasoline
0

Har aldrig hört talas om det =P Onödig grej.. Kan ju oxå vara farligt, det vet man ju aldrig

berry
0

haha jag tycker inte det e såfint men jag fick en i julklapp som heter Pout, men det e sköt att ha på läpparna, det pirrar liksom, haha helskumt egentligen ^^

Benjy
0

sprack inte Charlotte Parellis läpp på grund av hennes egna smink med just förstora läpparna-läppglans tjossan?

davidia
0

nej jag har aldrig provat,behöver inte heller.

Beafer
0

skulle aldrig få för mig att testa :S dessutom har jag inte tunna läppar heller så :)

KaptenKarin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ett som förstorar, Lip Injection från 2Faced. Jag kan ju säga såhär det funkar. Jag använder det sällan för att jag tycker att det gör lite för ont, det pirrar liksom i läpparna. Men jag tycker att det blir snyggt för det ser inte konstigt ut, man får bara lite plutigare läppar.

juliapettersson
0

Vill gärna testa. Har tunna små läppar och skulle inte ha ngt emot att få lite plut.

AliceL
0

läskigt säger jag! xD haha nej, inte testat, har ingen lust heller direkt. visst skulle plutigare läppari nte sitta fel men det känns farligt ju (A)

Milly_94
0

Jag har inte prövat, men jag skulle inte ha nåt emot att pröva