Frissan
Hur ofta är du hos frisören? :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

För mig blir det ungefär en gång i månaden, fast det varierar rätt mycket. Denna månad har jag redan hunnit gått dit 2 ggr :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Hm.. typ 2-3ggr/år ungefär. =P
Inte en anning. När jag har råd?! För skulle jag göra de när de behövs skulle de vara varenda månad.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Varje/varannan månad :)
haha det var väll i sommras :P haha men jag klipper mig bara på ett ställe, men jag lät en kompis klippa mig i typ början av oktober.

Jag har inte varit hos frissan på över ett år! Men är väl dags snart, borde väl klippa mig rätt mycket. Annars toppar bara mamma då o då.

ca 6-9 ggr om året. :)
Ja iof så klipper jag mig själv då och då. Men de innefattar bara enkla saker som att klippa lugg och annat rakt. Har ju ingen ordentlig sax eller sån som tunar ut håret och gör de ojämnt:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

aldrig :P Klipper mitt eget hår eftersom att jag har så svårt att förklara hur jag vill ha det klippt, brukar även klippa kompisar osv :D

Aldrig ungefär. Klipper mitt eget hår för det mesta. Annars blir de väl 1-2ggr om året hos frissan.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
jag var på frisörsalong för hmm 12 år sen kanske.ett tag klippte jag mig själv.och sen så klippte en frisör mig svart förra året…och efter det har jag klippt topparna tre gånger……..

alldeles för sällan…
Ungefär varannan månad.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
typ varannan månad :) ibland blir det mer.

Blir tvungen att gå dit varannan månad, eftersom jag måste bleka utväxten. Men det är så dyyyyrt… Nästa gång ska jag försöka med eländet att bleka själv, men brukar oftast misslyckas. Jäkligt svårt att göra utväxten själv må jag säga! Dyrt att vara blond 
Kanske 2-3 gånger per år.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Klipper håret själv om jag vill rätta till nåt, frisören går jag bara till ungefär två gånger i halvåret (a). Haha, alldeles för sällan egentligen ju.

Mkt sällan! Antingen klipper jag själv lr ber ngn kompis. Det kostar för mkt samt att jag får det aldrig som jag vill *är väl dålig på att förklara* Sen fattas tiden oxå, jag jobbar så oreglbundet o går in extra på tidtid så att boka tid funkar inte.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
1 eller 2 gånger om året.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

1-3 gånger om året
Kanske 4 gånger om året.. oftare om jag känner att jag har lite pengar över :P
Högst en gång om året, inte superbra, men det funkar:P
Helena
2- ggr per år :)

2 - 3 gånger om året
2-3 gånger om året
jag är hos frisören var 6.e vecka.
Alldeles för sällan…

Jag har bara varit hos frisören två gånger i hela mitt liv, en gång förra året och sen nu i somras), klipper mej själv, både kort och enbart topparna.