Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 1340 ggr
LinneaG
0

Vad vill du läsa om?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst har det stått lite stilla med artiklar här ett tag?

Både jag och Linda har mycket jobb på vardagarna att stå i, Linda har även en familj att ta hand om. Men nu ska ja inte skylla ifrån mig ;)

Jag har heeela helgen ledig och tänkte börja skrapa fram lite artiklar eller iaf börja skissa lite.
Därför tänkte jag höra med er, Vad vill ni läsa om? Något speciellt du undrar över, vill veta mer om? Eller kanske bara en romantisk novell att läsa på kvällskanten?

Kan säga att jag håller på med en artikel om ett test på lite olika mascaror, tar lite tid att få fram den då det gäller att prova varje mascara innan man får fram ett rättvist resultat.

Så kom jätte gärna med ideér och förslag!!

Trevlig helg allihopa!

/ Linnea

The_Rat
0

Jag vill läsa nåt uppmuntrande eller mysigt :) Ja, kanske en novell!

Ha en trevlig helg du me!

LinneaG
0

putt

LinneaG
0

Någon som vill komma med lite förslag?

Linda
0

Glamour modeller kanske:)

RADiOACTiVPiG
0

Ni kan skriva en artikel om en bra sminkning för vardagen/skolan/jobbet.. eller kanske skriva en artikel om hur mans ka sminka sig bra för oss(mig) som är ur dålig på att sminka sig ^^

LinneaG
0

någon mer som har lite ideér?

LinneaG
0

ingen?

Moonstrike
0

jag gillar test-artiklarna (mascara o foundation) så fler såna skulle vara kul :) Och nån artikel kanske hur man ska sminka sig inför fest eller liknande.

LinneaG
0

#8 - ok, tack! Ska köpa en kamera i mellandagarna så då kan jag fixa lite bättre närbilder!

Något exempel på test produkter?

AliceL
0

lite tips osv på frisyrer kanske, tips på ögonrbrynsblock.. test på brunutansol .. ;)

LinneaG
0

#10 - kanon, tack!

Snuggelsterror
0

Lite pälsartiklar och rockmode skulle smaka.

/ Dr.

Murre_Uddiz
0

å nej inte pääls

modellflickan
0

#12 Du har nog kommit till fel forum. Ingen här vill läsa om äcklig päls.

LinneaG
0

Alla förslag är självklart välkomna!

Denna kommentar har tagits bort.
IdaS-A
0

Jag skulle vilja läsa om parfymer, tex. chanel no.5 har en rätt intressant tillverkning och historia.

Sen vore det roligt att läsa om gamla modeller, skådisar osv. som var kända för att vara glammiga :)

Skor!

Hur modet har sett ut i olika tider, 20, 30, 40 tal osv.

#12 Päls vore också intressant att läsa om tycker jag. Om man inte vill läsa om det (om det nu skulle komma en artikel eller så) är det ju faktiskt bara att strunta i att öppna den.. Man behöver ju inte tycka om alla trådar för att  läsa dem.. Tycker att det kan vara intressant läsning.

demon_sid
0

Päls och GAMLA såpor.

Snuggelsterror
0

#28  Jag vet att du är mycket kunnig om kläder och speciellt pälsar. Gillar speciellt din päls från Istanbul och även dina sköna krokodilstövlar därifrån. Läste din blogg om det ryska fårmodet också. Lysande!

/ Dr.

LinneaG
0

#12 & 28 - kan ni mycket om päls får ni gärna bidra till lite fakta och info om pälsar eller några hemsidor med fakta. Då jag själv inte är speciellt insatt i det.

Och #28 vad för såpor tänker du på?

demon_sid
0

Tur i kärlek Tutti Frutti….

Lite roliga från 90 Talet;)

LinneaG
0

#31 - född 88 så helst lite nyare :P annars får du hjälpa mig :)

modellflickan
0

Här kan man se mer fakta om päls. Detta är en anledning till varför jag är emot päls. Varning för känsliga.

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_med

demon_sid
0

Vet ej ens om det finnes ngt sådant på webben tyvärr…

Adam Alsing och Agneta Sjödin  slog igenom med det programmet…

Sedan Tutti Frutti hade ngn sliskig som Hette Bruno Winzell som jag tror är avliden i ngn sjukdom.

http://www.youtube.com/watch?v=pBxCQ3VLgv8

LinneaG
0

#34 - ok, ska se om jag hittar något :)

Snuggelsterror
0

# 34 Trodde varuhuset var din favorit?

/ Dr.

Snuggelsterror
0

#33 Usch, det det var väldigt obehagligt. Du fick mig att vakna till här. Blir nog inga mer pälsar…

/ Dr.

demon_sid
0

Menar du Carlos Rickard och Sockerconny, det var tider det ;=)

Liss
0

#33 Fy i helvete säger jag bara. Varför är man så jävla kallhjärtad att man gör de när dem lever!! Då kan man ju iaf ge dem en olidsam död! blööh! Ge människorna som gör de samma behandling:(

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

modellflickan
0

#39 Ja visst är det vidrigt och sjukt. Jag kan inte heller förstå varför man flår de stackars djuren levande. Jag är helt emot pälshandeln. Tycler den är grym och barbarisk.

AliceL
0

är helt emot att alla dyrare jackor har päls på luvan!! skäms så över min :'(

LinneaG
0

Kan säga att en inrednings artikel är på gång. Men skulle gärna vilja ha lite tips på trender och hemsidor med lite fakta :)

Vill gärna ha lite mer tips på artiklar och ämnen.