Medarbetare
Någon som skulle vara intresserad av att bli Medarbetare här inne på Glamour?
Jag känner mig lite ensam och skulle gärna vilja ha någon att dela lite idéer och artiklar osv med.
Vad tycker ni? Skulle de inte va lite roligare med lite nya idéer till artiklar, tävlingar eller kanske bara vanliga trådar?
Hör av er :D
/ Linnea
Det håller jag med om! Sidan börjar kännas lite död, så den behöver livas upp! (; Dock är jag den minst påhittiga människan på jorden, så jag skulle nog inte kunna tillföra mkt tyvärr :)
Kan inte annat än att hålla med, tyvärr. Inte så mycket som skrivs, då blir det inte mycket folk och då blir det ännu mindre som skrivs. Har tyvärr inte tid att vara Medarbetare.

Vad krävs det tidsmässigt att vara Medarbetare? Jag är fakiskt lite inresserad.

#3 - så mycket tid krävs det inte, men du ska väl iaf hinna titta in någon gång/några ggr per dag, och kanske en gång i veckan skriva en artikel eller liknande. Mest bara försöka hålla igång sidan. Pma mig om du fortfarande är intressead.
Varför satsar ni inte mer på glamour? Glamour borde innehåller mer än mode och smink utan mer om livet i lyx. Tips och berättelse om bra nattklubbar, affärer och semestermål. Inredningstrends borde vara populära (då skulle tom jag tittar in här oftare).
Känns lite dumt med 2 modesajter men ni har ju möjlighet att ändra profilen:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#5 Inredning? Min favorit! Här ska skrivas!
Hm, måste bara komma på något bra först! :-)

ligger jag efter.. är inte linda Medarbetare längre också?

#7 - Linda har fullt upp med flytt och allt, så just nu är ja ensam Sajtvärd och till min hjälp har jag Eve, och även Zandra___83 och paronskrutten provar på att vara Medarbetare här, vi får se hur de går för de nya tjejerna :)
Förlåt, jag är inte jätteaktiv just nu, men jag springer runt här och kollar läget. Orkar inte med allt just nu.
Helena

linneag: aaa okey då är jag med :D

Vi har tre nya tjejer som testar på medarbetarskapet just nu och fram till jul.
Zandra___83
paronskrutten
SofiaR
#5 jag håller med dig. glamour har ju inte bara att göra med kläder och mode.

#12 - kom gärna med förslag!
jag skrev ju att jag höll med #5, och då menade jag förslagen ;)

okie :)

Har det blivit någon skillnad här inne på glamour?
Absolut :)
Helena

Det är jätte bra att ni är inne så mycket! Jag jobbar mellan 9-18 så då hinner ja inte vara inne, just nu sitter ja på jobbet (säg inget :P )
Äsch, jag är lite av databeroende, så mig gör det inget :P
Helena