Jackor :)
Hur ser era höst jackor ut?
Är jättenyfiken, skicka med massa bilder :)

Har ingen speciell höstjacka.. Använder min vanliga skinnjacka, har dock ingen bild på den. :)

just nu har jag en vit ful, men nu i veckan ska en svart skinnjacka köpas :)
Just nu har jag en gammal vit peakjacka, men ska ut i veckan och försöka få tag på något nytt :)
Den här från La Redoute, 849:-
(den är mycket brunare i verkligheten)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

En svart skinnjacka, inga bilder tyvärr :P
Populärt med skinnajackor nu ja, tänkte köpa en idag om jag hittade någon snygg men ångrade mig och köpte en annan. Alla har sånna just nu, vill verkligen inte gå klädd som alla andra, något jag hatar. Men jag älskar skinnjackor ändå så ni som har det ta bilder! :)
#4 Jättesnygg!

Jag har en kappa, liknande #8s och en tjockare vinterjacka från Everest.
#10 jag vill ha :O en klasskompis till mej har sytt en såndär svart och nu håller hon på med en vit. blir så avis!

Har flera att välja mellan, har dock ingen bild på någon av dem.
Jag vill ha en svart/vit höstjacka nu.. Någon som vet var man kan hitta en sådan? Svart/vit som i hundtands mönster.
Vill också ha en ny vinterjacka, tycker att det är jättedåligt utbund på det i år.. Visserligen bor man i en liten byhåla men jag har tittat runt i olika städer och inte hittat ngn jag gillar.. Tips tack :)

en jacka med hundtandsmönster har jag sett, tror det var i wear it butikerna, de finns i norrköping men det var ett bra tag jag såg det.

#14 Ja de kommer ju och går lite.. Tycker de är jättefina.. vill ha! Hehe de butikerna går alltid i konkurs här så just nu har vi ingen sådan.. fast det lär ju öppna en strax igen på samma ställe..
Lite konstigt att de alltid öppnar en likadan butik efter den har kursat.. När ingen handlar där ändå, smart tänkt :P

haha här i norrköping går de faktiskt jätte bra :D tycker att det är fina kläder :D

har en mörkmörk blå nästan svart svea jacka ;)
#16 Ja, wear it har väl hållt i sig ett bra tag nu i Norrköping?:) Men jag ääälskar dem nya affärerna som kommit dock:D
Hum, har nog tusan massvis med vår/höst jackor eller mellanjackor eller vad man ska kalla dem. Kan se om jag kan ta lite bilder me mobilen, de är så jäkla korniga bilder bara. *springer iväg och fotar*
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆