Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 1584 ggr
GucciDior
0

Palestinasjal?

Jag tycker det är riktigt snyggt med palestinasjalar så jag har en liten fråga. Eftersom dom är slut överallt undrar jag om ni vet någon internet-affär som säljer palestinasjalar? Vill ha en svart-vit. Eller om ni vet någon affär i Göteborg som har det?

elin
0

står inte en palestina sjal för ngt?

/Elin

Beafer
0

jo, olika färger står för olika saker har jag för mej. men det är inte så många som vet det :P

Beafer
1

hittade lite fakta om någon skulle vilja veta vad dom olika färgena står för. http://sv.wikipedia.org/wiki/Palestinasjal

Linda
0

Indiska har.

GucciDior
0

#4 Kollade där igår men hittade ingen :/ Får väl kolla igen..

RADiOACTiVPiG
0

jag vet bara ett ställe som har och det är i stocholm, punkt shop är det då ^^

GucciDior
0

#6 Har dom någon hemsida?

RADiOACTiVPiG
0

nä det tror jag inte, tyvärr

Nereida
0

Glitter butiken kanske?

BTW; Det är Urban-sjal ;)

#4 - Har alla 'Indiska' butiker sådana sjalar? :P

GucciDior
0

putt

trocadero
0

Du kan ju alltid kolla om det finns nån moske i gbg som har en "tillhörande" butik.

Linda
0

#11 Va?

trocadero
0

#12 vad är det du inte förstår, bättre att du utvecklar ditt va så att jag lättare kan förklara om något är väldigt otydligt i det jag skrev.

E_hjo
0

Ja, det låter lite konstigt det där med moskéaffär ^^

trocadero
0

#14 okej, mosken i sthlm (medborgarplatsen) har iaf en butik med lite olika saker i, med koppling till deras religion.. så då kanske även den i gbg har det, eller inte..

Linda
0

det är inte en sådann sjal jag tror att hon menar.

Mvh Linda

trocadero
0

#16 Vad jag vet så finns det bara en bit tyg som kallas palestinasjal. Jag har själv köpt en av mina palestinasjalar inne i butiken vid mosken på medborgarplatsen i sthlm.

bubbelbubbel
0

bluefox har också palestinasjalar.

själv har jag fyra…..

www.bluefox.nu

GucciDior
0

#18 Tack!

SofiaR
0

Nelly.se har haft, har jag för mig.

Beafer
0

jag fick en palestinasjal av min kompis i julklapp igår. den va köpt på Lindex barnavdelning ;D

Tina-A
0

#16: Det finns väl bara 1 slags palestinasjal? Eller ska det finnas två olika?

Den svartvita ska ju representera palestinas frihet och jag personligen tycker att när man bär palestinasjalar så borde man också stå för det sjalen betyder :) Men jag har i alla fall bara hört om 1 palestinasjal och det låter väl inte otroligt att det går att köpa vid någon moske.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]