ansikts krämer
vad andvänder ni för något till era ansikten och vad har ni för hud typer??? min hud faller verkligen söner under vintern… =(
Det verkar vara så populärt med Aloevera produkter just nu, men även Olivprodukter.
Men man ska väl akta sig för vattenbaserade krämer när det kallt ute? för att det förfryser huden? Kanske är en skröna :)
jag är lat, jag har ingen alls!
Kolla halsingehonung.se :)
Helena

Just nu har jag ACOs hudlotion, mest för att jag inte hittat någon bra ansiktskräm. Jag har väldigt känslig och torr hud, skulle behöva något bättre, men de flesta är parfymerade med vem vet vad och gör allt bara värre.
#3 ACO visst är det apoteket hudserie?
Loreal står bakom nästan alla deras produkter! Apoteket är ett vinstdrivande företag :)
Olika nivea krämer som är anti age, och sen en dags kräm av märket Tvål som heter light and airy,blir väldigt torr nu på vinter tid. Nån mer än jag som märkt att den får allmänt sämre hy under vintern?

#4 - precis, köpt på apoteket.

Jag har blandhy som går åt det feta hållet. Jag har en nattkräm och även en dag kräm. Båda från Oriflame. De är super!
Jag har också blandhy, som blir lite torrare på vintern. Jag kör också Optimals balancing från Oriflame, superbra!
oki.. för min kliar när jag inte har på någon nu på vintern, men jag kör på någon från apoteket, den funkar ju bra, men skulle vilja ha någon änndu bättre. jobbigt detta med kylan
Jag kör på Biotherm. Jag har bland hy och använder biosensitive rengöringsskum och biosensetive kräm morgon och kväll. Fukar oerhört bra på mig, men tyvärr är det igentligen för dyrt för min plånbok.