Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 459 ggr
Ceciliaolucifer
0

Tagit över en tradition?

Under min uppväxt så använde min mamma alltid Nivea. Den blåa typiska flaskan med vit kork. Och utan att tänka på det så har jag tagit över det när jag flyttade hemifrån.

Någon annan som tänkt på ngt liknande som ni tagit över ifrån era föräldrar?

LinneaG
0

Vi har också nästan alltid använt Nivea, så för mig står Nivea för något som är bra för huden, som inte ska skada den. Salvan fungerar, men både mascara och foundation som jag provat känns inge bra för huden, kan nästan klia och svida.

EmmaG
0

Nope, inget öht faktiskt.. Till skillnad från mor min så sminkar ingen av hennes 3 döttrar sig

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Sandra76
0

Faktiskt så använde min mormor en del ifrån Oriflame…men de produkterna finns inte kvar..men jag är nu Exklusiv Gruppchef hos Oriflame och hittat en hel del bra produkter som både mamma och jag använder;)

Moonstrike
0

hm.. kanske idominsalva mot torr hud? Brukar inte använda det längre. Mamma sminkar sig inte, så nej, Eller jo förresten! MaxFactor Aqua Lash mascara, hennes typ enda mascara, har jag köpt en likadan inför somrarna ;)

Liss
0

Min mor sminkar sig inte öht förutom lite mascara.. de är först nu hon börjat använda lite krämer . och neeh sånt använder inte jag:P

Men Lypsil har jag kanske fått från henne.. hon har alltid haft de med sig och nu är jag själv beroende.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆