Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kändisar-skvaller
Läst 774 ggr
LinneaG
0

Världens bäst klädda kvinna!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det gnistrar om Beyoncé

Vald till världens bäst klädda kvinna

HOLLYWOOD. Stjärnor som Beyoncé, Cameron Diaz och Katie Holmes är vackra, rika och berömda.

Nu kan de dessutom titulera sig stilbildare.

De har utsetts till de bäst klädda kvinnorna i världen.

- Hon bommar aldrig när det gäller att klä sig som en drömtjej - på eller utanför röda mattan, lyder betyget om Beyoncé.

Lyft för Holmes

Sångerskan kniper förstaplatsen på veckotidningen People Weeklys årliga lista före Justin Timberlakes exflickvän och Tom Cruises hustru.

För Katie Holmes är tredjeplatsen ett verkligt uppsving. Tidigare har inte hon räknats som någon modeexpert.

- Vilket år! Hon har gjort sig av med sin flickimage, klippt håret och skaffat en perfekt, förfinad och tidlös look, skriver tidningen och kallar Holmes "Klassikern".

Men People delar inte bara ut beröm.

De sågas

Queen Latifah, Kirsten Dunst och Janet Jackson finns på listan över dem som burit årets värsta klänningar.

Från AFTONBLADET.

Taci
0

Där ser man! :) Själv tycker jag nog Amanda Bynes klär sig allra snyggast, skulle döda för hennes garderob :))

LinneaG
0

#1 - ja gud ja, tänk om man bara hade råd med en sån garderob!!

emmsaaan
0

jag tycker nicole richie.

Misprize
0

Jag älskar Kiera Knightly´s stil . *anamma*

Stravaganza
0

Håller inte alls med om att Beyoncé klär sig jätte snyggt.

Tina-A
0

Själv är jag inte alls insatt i kändisar över huvud taget och ännu mindre vad dom brukar ha på sig :P

Men, ja, beyonce är väl söt. ^^, Klänningen tycker jag var ful dock.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

paronskrutten
0

Klänningen gör att hennes bak och lår ser stora ut, men det kanske var det hon ville?

Helena

Kristiansson
0

Skitful klänning x'''D

haha

Murre_Uddiz
0

#8 håller med

Twinlight
0

#8 Håller med jag också .

Lotta_A
0

Urs. Är inte heller så insatt i det här med kändisar faktiskt men den där klänningen tyckte jag var riktigt ful :P men smaken är väl som baken.

amandahandersson
0

Jag skulle aldrig sätta på mig en sån klänning faktiskt…. haha ^^

GucciDior
0

Läste om det "skärpet" i svenska In Touch. Det står att man drar år det jättehårt om magen för att få ett midjemått som en sjuåring (60 cm) och sen låser man det med ett litet hänglås. Det kommer från Dolce and Gabbana och det kostar 20 000 kr!

Lotta_A
0

#13: Va? shit så obekvämt.

Beafer
0

hm, håller inte med om att hon skulle ha bra klädsmak :P det där va kanske bland det fulaste jag sett!

LinneaG
0

ja skulle nog inte heller kunna tänka mig en sådan klänning. men ibland får de ju inte välja själva, men något måste de kunna säga till om :P

Pernilla
0

Vad tror ni om att bara linda in sig själv i aluminiumfolie? Glad

LinneaG
0

#17 - haha den va bra! skulle nog inte va så stor skillnad :P

GucciDior
0

#14 Japp.. Det stod att folk som hade testat det sa att man knappt kunde andas i det..

Benjy
0

ursäkta mig men det här tycker jag är nästan samma sak som debatten om simpsons 'perfekta' leende.

hur kan man veta vem som är världens bäst klädda? finns 6 miljarder människor på jorden. Okej ja ja, tidnigen menar det inte till 100 % men ändå.
tycker sånt är lite fånigt.

sen klänningen som beyonce har på bilden är gräslig enligt mig. Haha, men visst e hon ganska snyggt klädd annars.

LinneaG
0

#20 - tror de är folk som röstat o hon vunnit. Men sen kanske de bara hade med 10-20 pers som de fick rösta på.
Håller med om att klänningen är gräslig!