Simpson - perfekta tänder
Enligt många har Jessica Simpson det perfekta smajlet, leendet och tänderna. I den här artikeln kan du läsa mer om det.
Ja tycker punkterna som är mellan bilderna är något ingen kan uppnå, inte ens med skönhetsoperationer. Känns nästan som om de går lite över gränsen, började kännas lite som krav i slutet!

jag tycker hon har fult och tillgjort(?) leende
Tycker inte om hennes leende.
Ett perfekt leende tappar sin charm.
jo då hon har perfekta tänder och perfekt leende, från photoshop. har sett henne i verkligheten och säger bara nej tack.
Ja jag tycker det är snyggare om man har naturliga tänder inte opererade och sånt grejs. Fast vist jag skulle gärna vilja ha så vita tänder ;)
Dubbelt
som sagt, de är photoshop så de skriker om de.. vore roligare att se personerna som dem är
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ingen kan säga att hon har ett fult leende!
#7 Antagligen kan man de;P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Hon har ett vackert leende.
Gillar inte alls hennes leende. Gillar inte hennes mun eller hennes läppar.
Och såklart är ju alla bilder redigerade. Vore roligare att se hur hon såg ut på riktigt.
Men som sagt. Gillar inte hennes mun alls.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

söt.
hmm enligt studien så har jag nog ett ganska perfekt leende ^^

Jag skulle nog säga att hon har ett väldigt tillgjort leende..
urs urs. Dom där tänderna är blekta till tusen + photoshopade. Jessica är väl söt, men det ser lite onaturligt och plastigt ut. det gillar jag inte.
håller me #12 & 13

ja tycker hon har ett fint leende, men lite för vita tänder, tänderna ska ju ha samma färg som ögonvitan.

Kan man inte få se en "naturlig" bild istället för en "shoppad"? :-) Hon har ett fint leende men alldeles för onaturligt vita tänder.
Folk säger att jag har otroligt vita tänder och många tror att de är tillfixade, vilket de INTE är. Men de är långt ifrån så vita som JS.

helt knas att det ska finnas mått på vad som är "perfekt" … minns att det va nått mått man skulle ha i ansiktet för att vara vacker också. har för mig att Halle Berry hade de exakta måtten.. vi har väl olika åsikter om vad som är vackert och inte?

#17 Ja, det är verkligen helt sjukt. Men det finns ju mått på allt så varför inte på ansiktet också. Tyvärr tar ju många unga till sig och tror att de inte duger som de är. Jättetrist.
Jag gillar mina tänder som dom är :)

#17 - håller verkligen med dig!!