Shopat
Idag har jag shopat på nätet, längtar tills det kommer.
Det blev en nattcream, ansiktsrengörning och aniksvatten, ett nagerlack med uv-färg, en duo (eyeline och framsfärg) (tre i ett paket, går att köpa ett och ett, men alla var så häftiga och det var ändå billigt så kunde ej låta bli att ta alla tre för paketpris) :)
Allt från Oriflame.
Vad har ni shopat idag eller de närnaste dagarna?

oj va spännande! ja har bara shoppat filmer via nätet. I affär va väl de senaste lite lego, julklappar till kusinerna :)
jag har köpt lite julklappar bl.a örhängen, ögonskugga, myssockar mm :)

Var i Sthlm igår, skulle köpa julklappar. Blev EN julklapp, resten till mig :$ Uscha… Men hittade ialla fall Matrix kanonbraiga hårspray på rea, ord.pris 179:-, nu 99! Blev jätteglad.

#3 Jag känner igen det där, att jag ska köpa ex julklappar och sen slutar det med när jag kommer hem så ser jag att dt knappt blivit något till julklappar utan bara saker till mej. ;)
Har köpt en jacka via en från iFokus, och lite grejer från Hälsinge Honung (halsingehonung.se)
Helena
Hej paronskrutten !!
Jag har köpt ett par moderna 40-talgubbyxor med hög midja och hänglsel får se om jag kommer använda dem… ett skärp som är jättebrett, lite mer som en korsett liksom i svart lack och varma handskar

Hm, två liter mjölk och en flaska saft. :-D
Häromdagen köpte jag en ny klänning till nyår.
Sist var väl mina nya piercingsmycken. och mat:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆