Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 563 ggr
[hejsan1994]
0

Hur sminkar ni er

Har precis börjat med smink (är 25 år ) så väldigt sent.. sminkade mig som 18 sen sluta jag tills nu typ, mestadels för jag är så dålig vill inte se sminkad ut mest fräschare. Tycker ni det räcker med typ en färgad dagkräm och brun mascara, fylla i ögonbryn lite, är ganska ljus. måste man lägga mer tycker ni för bra resultat, hur gör ni? (Ni som sminkar er lätt) typ produkter osv

Jojaton
0

När jag kör min lätta makeup så brukar jag ha en concealer under ögonen och på de ställene i ansiktet där jag behöver mer täckning, en lätt puderfoundation över, en bronzer med lite lyster, ev lite rouge (gärna med lite lyster även i den), mascara och bryn. Vad som är lagom/tillräckligt med makeup bestämmer man ju själv, det är ju du som ska känna dig fin i din makeuo! Jag kan dock tycka att man får en mycket trevligare och piggare look om man lägger till lite rouge eller bronzer - det gör att man får lite mer dimensioner i ansiktet 😊

Johanna - Instagram

Anonymos
0

Jag brukar köra en krämfoundation under ögon och där jag är röd/vill ljusa upp. Kör sedan Bare minerals puderfoundation över hela ansiktet. Därefter brukar jag fylla i ögonbrynen och sist ta en mascara.

/Anonymos

flocken
1

Jag använder ingen foundation alls. Kajal och mascara räcker för mig. Skulle aldrig orka hålla på med mer. Är det något xtra lite ögonskugga och något svagt på läpparna.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering