Jeans?
Någon som vet vart man kan hitta ett par vita jeans?
Ja skulle vilja ha ett par till på lördag, iofs annars också men skulle va kul att ha något nytt att ha på sig på lördag :)
Ja har kollat lite men inte hittat några, är kanske helt fel årstid för vita byxor?

Vita jeans mitt i vintern?
Jag har ett par du kan låna..

jo ja vet, vita jeans på vintern, men har letat i kanske en månad eller iaf tänkt i en månad på att ja ska köpa ett par, men har två par hemma, osm ja trodde iaf passade någorlunda, men de va minst 2 stl för stora!
Så nu är ja på jakt efter ett par svarta och ett par vita. Båda ska va låga i midjan o helst inte stuprör.

Ska hålla utkik om jag ser några jag har ett par stuprör från carlings jag toktröttnat på:)

#3 - vilken stl? nåt ja kan få på mig?

cheap monday har väl..

#5 - vilken affär har de?

Åå vad heter affären nu.. finns på götgatsbacken (mitt emellan slussen å medis på södermalm).
Minns inte namnet, gooogla?

Cheap Monday jeans finns lite överallt, bla. på Åhlens i Malmö.. finns på zoovillage.com också =)
dom har vita Cheap Monday jeans på rea inne på Caliroots.com :) eller ja, vet inte om dom finns kvar. men dom fanns för någon vecka sen iaf :)

Idag ska ja en snabbis till kista galleria och kolla.

Brukar hitta sånt på Carlings ,, Men de kostar ju inte lite mkt då :d

Cheap Monday butiken i Göteborg heter Weekday!
ja, det finns ju weekday i stan? :)

#4 de är i stl 32-34

Alltså mellan 32 och 34

#14 - tror de är lite små då :(
Var i kista igår och kollade igenom snabbt, två affärer osm hade, men de ena hade bara stl 42 o de andra hade ja för tjocka vader för :(