Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkändisar-skvaller
Läst 693 ggr
LinneaG
0

hum..?

Får det verkligen gå till så här?

Britney stäms

Tycker det är rätt överdrivet!

Vad har ni för reaktion till detta?

Nadja_Filur
0

Herregud!

Beafer
0

men gud! vad är det för fel på folk? man måste ju få ha på sig vad man vill. det där kan dom väl inte få igenom? eller? visst, jag gillar inte hennes musik eller så, men låt människan vara en människa för tusan! tycker att folk gör en alldeles för stor sak av allt hon gör ju.

Linda
0

Nja jag är kluven..

Jag förstår att man vill skydda varumärket LV men visserligen så är det ju gratis reklam för dem.

Mvh Linda

Beafer
0

tycker att det är samma som att någon från H&M skulle komma fram till mej och säga "hej, du är för ful för att ha våra kläder!". nej, riktigt dåligt.

Linda
0

Nja det tycker jag nog inte skulle du däremot använda H&M kläder i en musik video kanske H&M skulle ha synpunkter dock inte för att du skulle vara ful utan ifall de skulle vilja vara förknippade kanske med din musik etc.

Varumärkes kvalite' är känsliga saker.

Beafer
0

om dom tycker att det är så viktigt (jag tror faktist inte att folk slutar köpa deras grejer för att någon folk inte gillar också har grejer från dom) så får dom väl göra avtal med deras kunder om det känns viktigt. jag tycker iaf att det är riktigt diskriminerande. det är faktist bland det sjukaste jag har hört på riktigt länge. även om det är många som ogillar henne, så är det nog fler som gillar henne, så jag ser det bara som gratis reklam.

Monakilling
0

eeeelakt! men det vore väl en sak om hon hade på sig deras kläder, nu hade hon ju sat tpå märket på ratten… inte riktigt samma sak men ändå elakt som tusan

svampi
0

åååååååå, så överdrivet….

LinneaG
0

tycker de är rätt överdrivet..de tjänar ändå pengar på henne ju..

mintooo
0

ja ,, Väldigt överdrivet" Hon är ju också en vanlig människa!