Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 1352 ggr
Eve
0

Fredag = fest?

Vas händer i he,gen? Någon ska ut och partaja lite kanske? Ta en bild påer så får vi se hur ni ser ut festfina! (:.. Jag ska ut ikväll, då får ni se lite bilder på det..

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

LinneaG
0

Ikväll blir det att vara hemma verkar det som, kanske till kista och leta klänning. Var i stan igår men handlade för en 1000lapp, så får se om jag har råd med någon klänning!

Va kul Eve, vart ska ni?

Jossan86
0

Fredag = Jobba *suck*

Linda
0

1) Kom till mig ist

Taci
0

Fredag innebär alltid fest för mig :) Så ja, ikväll blir det fest :) Dock kommer jag nog inte va särskilt festfin eftersom jag är rejält förkyld, men jag ska göra mitt bästa ^^ Kan ju inte spoila en hel fredagkväll på det här sättet (;

Harrygirl
0

Fredagar brukar innebära party! Men jag blir ju fan aldrig frisk. Kan nog bero på att jag druckit för lite sprit på sistone…hmm, vad tror du Taci? ;)

Taci
0

#5, haha, kan va så (; Jag är inte heller frisk egentligen, men varför låta det förstöra en så fin fredagkväll ? ;D

LinneaG
0

#5 - fest igen? :P

Johanna
0

jag jobbar fram till 21 så det blir lugnt ikväll…

har stallet imorgonbitti oxå så… :)

jag som brukar vara så festglad känner inte alls för o gå ut..  hmm, kanske kan bero på förra helgen…Oskyldig

LinneaG
0

själv har ja inte 'festat' sen Eve fyllde 18 :P

Harrygirl
0

#7 Nix, det är ju det som det tyvärr inte blir :(

Är sjuk och så ska jag lira match imorrn. Inget kul bakis ;)

LinneaG
0

#10 - kan du hålla mig sällskap sen då :D

Misprize
0

Jag ska faktiskt ut och festa vilket ska bli rejält skojj tror jag. Fast jag har ingen sprit :> så det får bli att snylta.
Men mitt ragg kommer vara där. höhö Oskyldig

thilda-
0

Jag ska festa både i dag och i morgon :D :D Wooohoooo :D

Sidentass
0

jag ska på konsert med winnerbäck i morgon..ikväll blir lite hemmamys samt att förbereda inför att mina kompissar kommer hit från örebro för att gå på konserten i norrköping..ska bli såå skoj:-)

LinneaG
0

#14 - va kul! :)

Taci
0

#14, gahh jag e avis! Fick aldrig fingrarna ur ***** o köpte biljetter till hans konsert :/ Skulle gått i Linköping!

Harrygirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Samma här, har varit sugen att gå på en kosert med LW. Har en DVD - Söndermarken från 2003, som jag tycker är skitbra.

Jag har dessvärre ingen koll på hans senaste "verk"…

Taci
0

#17, tycker verkligen du ska gå :) Har vart på 3 av hans konserter, alla lika underbara, men de på sommaren utomhus slår Allt! Sitta o pimpla lite innan, dra dit o rocka loss, å sen vidare på krogen :D Det e nåt du borde satsa på om han turnerar i sommar (;

Sidentass
0

#18 gissa om jag vill gå i sommar också…man önskar man får tillfälle till det också..oo..javisst sen krogen!!!

Harrygirl
0

#18 Det där låter ju väldigt soft! Måste göras nån gång. Skål!

Liss
0

#19 och jag har inte ens hört att han är här i norrk:P där ser man hur med man är…

Jag tar de väldans lungt ikväll.. ska jobba imorrn. Sen får man väl se..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Rickard07
0

Nono.
Fredagkväll = Sista tankarna kring V75! Soft och gärna med godis till, från ICA förstås, fråga Harrygirl varför…..

paronskrutten
0

fredag = rida :P

Helena

Harrygirl
0
Rickard07
0

#24, Hahahahah fel ICA din megasopa.

Eve
0

jag, smart som jag är efter ett antal för många cider glömde ju självklart bort att fota sminkningen :P.. sorry!

[Zorro_93]
0

#17 Lars Winnerbäck<3<3<3

han är bara BÄST! :)

Eve
0

nu är det fredag igen.. någon som ska ut? Själv ska jag till en lokalkrog i Enköping, Joar Blå och kolla på mästerbandet Takida! (:..

LinneaG
0

jag och några tjej kompisar ska ha en liten överraskningsfest åt en gammal klasskamrat. Hon vet ingenting, utan är bara bjuden till en film kväll, ingen aning om att alla kommer att vara där :D

Eve
0

Linnea - vad kul (:

LinneaG
0

#30 - ja de ska bli kul, inte träffat någon av de på ett år!

Murre_Uddiz
0

frdeag= skola i vanliga fall, studiedag idag & ridning x)

Liss
0

Eve, oj Takida! Lyllos dig då:)

juliapettersson
0

Jag ska till Lotus, Uppsala, ikväll :)

Eve
0

Lis1 - ja, fast de spelade bara tre bra låtar: Losing, burning inside och Curly sue

Liss
0

Åhh.. Burning inside!! MUMS! Men de skulle jag bli glad över iaf ju.. bara att få höra dem spela alls:)

Beafer
0

hihi, Lisette blir du avis om jag säger att jag har sett dom för 25 spänn och stått längst fram? ;) fast jag tycker att dom är typ.. jätte dåliga :P

Liss
0

Haha.. din lilla Griiiiis!:P Dem är inte alls dåliga skitunge.. och vadå 25spän.. vart tusan var du?

Beafer
0

jo, dom är dåååliga ;) det var här i Gävle på en fritdsgårdprecis när dom hade börjar blivit kända :P

Liss
0

http://www.youtube.com/watch?v=lzxn2FLAens&feature=related

Den är väl inte dålig heller.. du har bara fått för dig saker;P
Dem kanske var dåliga i början, de vet jag inte.. hehe.. men lyssna på jaded någon gång. Fanns ingen bra verision på youtube.

LinneaG
0

Eve - på lördag ska ja o några tjejer gå ut, du ska inte ta me lite kompisar o följa med? :)

Eve
0

linnea - hmm, jo, kanske-- fast då har vi gemensam julpyntning i stallet.. och jag tävlar på söndag

Beafer
0

men Lisette, många av mina vänner är besatta av dom. så jag har hört det mesta. och jag tycker fortfarande inte om dom ;D alldeles för enformigt för mej.

Liss
0

*räcker ut tungan till emma som inte har en anning*:P