Hur ser du ut idag? :P
sminkväg har jag som alltid mascara, eyeliner och lite ögonbrynspenna.. sedan harjag en vit skjorta med fuffärm (kort) och ett par shorts med pressveck och det där… å ett par spetsiga vagabondskor… =)

*putt*
Svarta stuprör , grå/svart randigt linne och grå tröja.
Mascara , kajal och lite puder :P
Mörkblå stuprör, ljus rutig skjorta/blus, svart kofta över den.
Mascara, puder, ögonskugga, läppglans. Brett svartvit-prickigt diadem.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

jag har lite smink på mig, en vit tunika, ett par rutiga byxor, ett silvrigt halsband + ett matchande armband, ett svart sidenband runt midjan , grått hårband och uppsprayat hår.. men bara lite. :) lät det fint?? :D

Fy vad jag börjar se gammal ut…..
-Ni e så fina så flickor njut av eran ungdom;)

Idag: foundation, mascara, diskret ögonskugga och rouge. Glömde puder så foundationen såg konstig ut idag… *suck*

Mörkgråa lågt skruna stuprörsjeans, mörkgrå huvtröja med dragkedja, svarta gymnastikskor och ett grått urringat linne. Sedan hade jag gråa spetshipster & en svart bh med rosa/grå prickar också :)
Foundation, puder, brun ögonskugga, mascara & hårspray.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Hur ja ser ut idag? Extremt lite äldre än igår hoppas jag. 

Blå jeans, röd teamsportia huvtjöa, håret i en bulle därbak och luggen bakåt, och faktist inge smik. Är nåågot trött idag ;-)
Mörka denimblå stuprör, grå topp med grönt mönster, en svart kofta över, utsläppt hår med svart diadem i. Mascara, puder, ögonskugga. (vanlig skoldags-klädsel) ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Mörka, typ svarta, stuprör. Svarta sockar, prickig bh & randiga hipstertrosor. Grått urringat linne & ljusgrå huvtröja :)
www.frihetenskaniner.se

#19 tack :''D

Fotat med min macbook

Mörkturkost, långt linne med veckad urringning. Stora svarta mjukisbyxor, svart bh & kamouflagefärgade trosor.
www.frihetenskaniner.se

#10 coolt hår. hur får du till det ? :)

Vanliga stuprörsjenas, vitt linne och grå tunn huvtröja och håret i en knut :)

Svarta leggings, blå stickad t-shirt. Har inte hunnit fixa nått mer ^^
www.frihetenskaniner.se

jeans, vit-svart linne o en huvtröjja höver :)
rakt plattat hår o vanlig sminkning ^^

svarta stuprör, vitt nitbälte, vitt linne och blå, v-ringad långärmad..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Idag har jag ett par svarta byxor , ett TH-linne, en grå tjocktröja, utsläppt hår och lite svart smink (:
Just nu sitter jag i ett linne och ett par tighta svartabyxor som jag råkat spilla målarfärg över en gång ^^' Städade nyss klart marsvinburarna och då är dte inte så smart att ha på sig vita jeans, som jag hade tidigare under dagen :P
Hanna
ja, själv sitter jag i mina halloweenkläder ;D en svart tubklänning med gröna tyllvingar. jag känner mej naken! :O

Du får ju ta kort på de där och visa emma! Jag vill iaf se dig me dina söta vingar;P
Idag är jag sjuk! Så har haft mina mysbyxor och en stor tröja hela dagen.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Lisette, Jonny tog kort på oss som mamma ska lägga ut sen. men vi har inget smink eller nått sånt en. men det kommer mer bilder efter ikväll när vi är sminkade och fixade :) jag har bara en sak att säga. Simon är så ful i sin Paul Mcartney peruk så att jag dör.

#40 - damne, ok ;D Ska testa :)<3
Jag själv har använt plattång och
"STUDIO Hot Strait", räcker bra
dagen efter användningen ;)
Men jag ska defenitivt prova ditt
sätt! :)

Jag ser så jävlig ut idag så jag visar mig inte på bild nu buskig i håret och röd näsa,får ge upp vinet
. Men modigt av er andra!. BLev dagens skratt .
Oeggi!.Ska du bli modell?.

#58 haha.. har du sett dagens modeller.. ja skulle nog behöva loosa minst 25 kilo och plastikopperera mig lite här o där för att lyckas ^^
#59 du e jättesööt
Jag har på mig mjukis brallor och ett långt svart linne. Dessa är dekorerade med marsvinshår och bös i största allmänhet ^^' Sen har jag noll smink på mig och håret i något knut liknande.
Vad är lovfredagar till för om inte skyffla skit ur marsvinsburen och slappa? ;P
Hanna
Idag har jag mjukisbyxor och ett vitt linne inget smink och ruffsigt hår ;'P
Myysdag :)
#52 Du är inte fuul :P

Idag har jag ett par ljusblå jeans, ett vitt linne, en röd palestinasjal och svarta benvärmare. I sminkväg bara lite mascara.

Sitter just nu i täckbyxor och en kofta ;) Har varit ute med hunden