Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 1355 ggr
Fridaaaa
0

Liknande klänning?

https://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/nly-one-1115/short-empire-dress-115192-54/

Någon som vet vart man kan hitta liknande klänning?
Hittade äntligen en jag fastande för och såfinns den bara i rosa på Nelly :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Carrosh
0

Har för mig att jag sett en liknande på Halens. Vet dock inte om det är nyligen eller om det är längesen. Men kan ju vara en idé att titta där iaf. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Fridaaaa
0

#1 Kollade precis - kan ha missat men hittade ingen. Inte som är tillräckligt lik i alla fall :)

Carrosh
0

#2 Kan ju varit ett tag sedan jag såg den, som sagt. Har du kollat Ellos och de andra onlinebutikerna? klaeder.nu listar ju en hel del butiker om du orkar kika igenom flera. :)

\m/

Fridaaaa
0

#3 Ellos har jag inte kollat - tycker deras system där är hopplöst att hitta haha! Men kan kolla sen :) 

Kollat bubbelroom, H&M, Gina, cubus, och såklart nelly. Minns inte om jag kollat någon mer och då halens :)

Carrosh
0

Bon Prix finns ju också. Sen kommer jag inte på fler på rak arm. Men det finns ju som sagt massor med butiker listade på klaeder.nu, som jag tipsade om, så något hittar du säkert :) *håller tummarna*

\m/

Fridaaaa
0

#5 Ja just det, där har jag kollat med :) 

Får kolla där - tack! :D

Fridaaaa
0

Denna hittade jag aldrig i liknande i min storlek (och som ej var rosa haha!)

http://www.vila.com/se/sv/vl/handla-efter-kategori/klaenningar/festklaenningar/kvinnlig-klaenning-14040064.html?cgid=vl-party-dresses&dwvar_colorPattern=14040064_TotalEclipse

Någon som vet liknande denna istället?
Slut i min storlek .

Carrosh
0

#7 Nej vad tråkigt! Vilken otur du verkar ha med att hitta rätt! Har tyvärr inget tips på fler, men jag håller tummarna för att du hittar en till slut! :)

\m/