Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 3244 ggr
ilenna90
0

foundation

den foundation jag använt dom senaste åren har utgått ur sortimentet så jag behöver ge mig ut på den tråkiga jakten efter en ny. har ni några tips på någon ni tycker är bra? :) skriv gärna vad ni har för sorts hy också i sådana fall.

Linn Is The New
0

Clarins, 400 kr . Håller ett år ca, jätte bra och utmärkt coverage och rekommenderar den återfuktande. Finns på Kicks

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Najan13
0

Isadoras cover up foundation and concealer för 179 kr. Så sjukt bra, den återfuktar och täcker nästan allt. Kan användas till både foundation och concealer. Jag har väldigt fet hy i T-zonen och normal annars och det funkar jättebra för mig speciellt om jag fixerar det med ett transparent matt puder i t-zonen.

ilenna90
0

tack för era tips =) köpte en i veckan, men det blev en från lumene. 

#2 jag har köpt en foundation från isadora tidigare och tyckte den var värdelös eftersom den var så väldigt rinnande D: så har undvikit just isadora sen dess haha. 
är den du tipsar om också rinnig?

Najan13
0

#3 förlåt för en månads sent svar… x) Men nej den är inte alls rinnig. Det är den absolut bästa foundation jag köpt, på alla plan!