Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 926 ggr
ilenna90
0

bonprix

är det nån som beställt kläder(eller något annat) från bonprix? har det funkat bra? 
har läst recensioner där många varit väldigt negativa och haft sjukt mycket problem med dom, medans några andra tyckt det varit superbra. 
så skulle gärna vilja höra hur någon här upplevt dom? 

förstod mig inte riktigt på deras regler för returer heller.. läste att deras storlekar var stora så tänkte att det var lika bra att beställa två storlekar på en gång så att jag kan testa vilken som passar bäst, och sen returerna den ena(eller båda.) men det verkar som att dom tar nån extra avgift för det isåfall?(utöver returkostnaden alltså.)

Lia
0

Jag har handlat där i snart 7 år. Knappt några problem. Det man lämnar tillbaka drar man av om man betalar med faktura och så lägger man till fraktkostnaden. Kostar inget extra att köpa flera storlekar. Jag tar alltid en storlek mindre än den jag brukar ha. Tycker de är jättebra och bra kvalitet.

ilenna90
0

okej men vad bra att det verkar funka för en del också :) tänkte också ta en storlek mindre först men 32 lät himlans liten.. men om det inte verkar vara några problem att returnera är det kanske värt att beställa både den och 36/38:an.

Lia
0

#2 Ja jag hade beställt 2 storlekar om jag var du :) bäst att vara på den säkra sidan!