HJÄLP
hjälp mig snälla jag har platt hår utan volym .. går inte att göra något med det .. jag ska klippa mig på fredag och skulle gärna vilja ha lite tips på hur jag kan klippa mig
Tacksam för svar/ Rebecca
ingen ?
klipp upp de så du får mer volym..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
jag har redan uppklippt och det funkar tyvärr inte

Gå till salongen en timme tidigare på fredag och bläddra igenom alla böcker och tidiningar de har liggandes. Spara bilderna som du fastnar för och visa din frisör det och kom fram till något gemensamt / alt. är att du ger din frisör fria händer och låter h*n bestämma. Lycka till
Alltså.. du får ju inte mer volym för att du klipper en viss frisyr. Visst kan man få liiiite mer om man klipper upp det, men det är nog bra hårprodukter du satsa på först o främst om du vill ha volym.
jag har prövat nästan allt mot mitt hår .. inget funkar .. men grejen är den att jag vill ha ny frisyr + volym
canon_fokus - när jag hade livlöst och platt hår nrukade jag tupera den allra längst in i h¨årbotten, spraya tuperingen och lägga ner igen, kamma över överhåret så att tuperingen inte syns och sedan, om nödvändigt, lägga i lite lera i håret..