Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 1209 ggr
[nejdufinnsinte]
0

för mörka ögonbryn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

var & färgade ögonbrynen idag, är ganska känslig men tyckte det blev för mörkt till mitt blonda hår ser värre ut i verkligheten.

Jag vet att min utväxt är mörkare men i helheten är mitt hår blont (det är ofärgat bara brist på sol)

Har färgat dem idag, hon sa att det borde lägga sig lite inom 1-2 dagar stämmer det? kan jag göra något för att få bort färgen lite, vad som helst? tar gärna tips.

tack

Sommarek
0

Antagligen har du fått lite färg på huden också (svårt att undvika), och då lägger det sig om någon dag. Du kan själv prova att tvätta lite försiktigt redan idag. Jag brukar använda kanten på en gammal handduk och gnugga lite.

Annars tycker jag inte alls att de ser för mörka ut.  :)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Odd
0

Du är nog bara inte van vid det, ser helt normalt ut

~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

[rumelle]
0

Tycker inte att det ser konstigt ut på något vis. Men svårt att avgöra när man inte ser hela ansiktet.

Annielle
0

Av det jag ser på din bild är de absolut inte för mörka, ser naturligt och bra ut ju, bara för att man är blond betyder det ju inte att man naturligt alltid har väldigt ljusa ögonbryn heller.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

[nejdufinnsinte]
0

Jag har naturligt väldigt ljusa bryn så därför kändes det ovant, hon som gjorde behandlingen var duktig var bara osäker.. men känns bättre nu när jag vant mig vill att dem ska vara lite ljusare dock dem flesta som är blonda har nog lite ljusare bryn men ja du har rätt #4 dock finns det vissa som verkligen målar mörkbruna bryn till blont hår och det är inte vanligt naturligt om du är ljushårig men ja smaken är ju olika

och jag är inte så blond är mörkblond

citytjejen
0

Om man duttar på vaselin så släpper färgen snabbare!

Dock tycker inte jag att de är för mörka, men det är ju en smaksak.

/Christina