Frans- & brynfärgning
rekommenderar ni Frans- & brynfärgning?
Funderar på att antagligen skaffa frans eller brynfärgning eller båda, men vill ha ett naturligt fint resultat.
äre å rekommendera? båda eller ett av aleternativen?
skulel göra på en skönhetssalong isf.
Har slutat färga fransarna eftersom jag ändå måste ha maskara om jag vill att dom syns.
Ögonbrynen färgar jag hemma. Är ju så lätt att göra själv och billigare.
men blir de snyggt och färga ögonbrynen?
Kanske inte om du färgat dom svarta och har platina blont hår på skallen. Man får ju anpassa färgen efter sitt utseende.
Jag kan ju inte säga om det är snyggt eller inte för dig. Beror ju helt på om du gillar markerade ögonbryn eller inte.
Jag färgar både bryn och fransar enkelt hemma, tycker det är fint och brukar hålla nästan en månad. Brynen kan dock se lite extra mörka och skarpa ut de första 2-3 dagarna men sen tycker jag att det ser fint och naturligt ut :)
Jag har väldigt glesa ögonbryn med tunna strån och dessutom är de superblonda. Färgar dem med svart för att de överhuvudtaget ska synas. Behöver dock ändå fylla i dem, men det blir betydligt enklare än när de är ofärgade.
Har provat att förga ögonfransarna ett par gånger men tyckte inte att det gjorde så stor skillnad. Det blir ju inte alls samma fyllighet som med mascara.
Har färgat ögonbryn och fransar sen jag var tonåring, är 30+ idag, och det blir snyggt. Jag har ljusa ögonbryn och fransar naturligt och blont hår även på huvudet, brukar färga ögonbrynen en gång i månaden och då använder jag depends svartbruna - och då brukar ögonfransarna också få sig lite.