Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 4229 ggr
Beafer
0

Sko-outlet i Gävle

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är så lycklig! Det har öppnats en ny sko-outlet här i Gävle bredvid min skola. Dom har super mycket skor. Snygga dessutom. Och hur billigt som helst! Köpte ett par skor där idag för 20 kr!! Väldigt fulsnygga, men för 20kr går jag med på vad som helst ;D

emmsaaan
0

ÅÅÅH! Köp några par till mig med ;)

Beafer
0

jag ska dit imorn igen och köpa mer skor ;D var ju superbilligt! inte för att jag behöver mer skor, men endå :)

Linda
0

#2 Man kan aldrig få för mycket skor;)

Beafer
0

haha eller hur! jag har typ 15 par skor. men jag använder bara två par av dom :) eller ja, det blir väl tre nudå eftersom att jag köpte ett par nya idag :)

Liss
0

EMMA!!!! De är ju burn bobby skooooor!!! för 20 KRONOR! jag kommer till gävle NU!!:P

Neh, men fan! vad avis jag blir nu ärligt talat.. fy i tusan.. älskar ju sånna skor!!! Har ett pr själv (se bild)

Åhh.. jag blir galen! inte är du inne på msn heller.. hahaha!:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

paronskrutten
0

#5 Åh, dom var härliga :)

Helena

Liss
0

tack! Dem blev skitiga fort dock;P

Beafer
0

Lisette, dina skor fanns också där för 20 kr ;D fast med röda sömmar ;D och så hade dom typ tre till modeller utöver dom två :) men vadå, jag har aldrig sett det där märket förr. hur mycket brukar dom kosta?

Liss
0

Mina på bilden kostade 700:- EMMA!! så atte!! KÖP ÅT MIG ME!!:P De där märket är jätte nytt och blivit jätte känt direkt. Så dem är skit dyra annars.. för tusan gubbar! jag har stl 38! KÖP KÖP KÖP:P hahahah! Du får pengar på ditt konto när jag fått lönen:D

Beafer
0

men hur ska du få dom då? ^^ kom på ett sätt fort så köper jag ett par till dej imorn :D

__iE
0

#10, man kan ju skcika på posten :) :P

Beafer
0

ah, fast då förstör man ju hela grejen med att det är billigt ;D

Liss
0

Jag får helt enkelt vänta tills jag kommer till dig emma.. eller ni till mig! *snyft* .. jag som vill ha dem NU! men de är väl iof mera vårskor.. så de kan väl passa då.. hum! Får se imorrn vad du överaskar mig me;P

Beafer
0

hihi, den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge ;D men jag lovar, snygga skor ska det bli!

Liss
0

Hihi.. PRECIS! du får iaf visa bilder.. så att jag kan fantisera om dem åtminstonde;P

Abico
0

Jag vill också bo i Gävle ^^
Skooor! En fråga innan jag kastar mig upp på cykeln, vart ligger Gävle? ;P

Hanna 

Liss
0

haha! ovanför sthlm iaf;P och även förbi uppsala..

Beafer
0

typ vi den där "kullen" som går ut på kartan. 18 mil från stockholm ;D

Abico
0

Aha, men det är ju ganska långt då ;P  Kan man ta ledigt från skolan för att cykla till Gävle? XD

Hanna 

LinneaG
0

tar väl runt en timme med bil från sthlm?

Rickard07
0

#20, Drygt… Klarar du STHLM-Gävle på 1h kör du fort.

Liss
0

naa, en timme tar de nog inte.. från gävle till uppsala är de 9 mil har jag för mig.. så även ner till sthlm då.. de tar nog mer en 1 timme iaf

Beafer
0

#19 jaja, absolut! skor är ju viktiga! så det är ju bara att säga "jag har ett viktigt ärende i Gävle så jag måste ta ledigt idag".

och Lisette, jag har köpt dom randiga pjucksen till dej nu :)

Liss
0

i know, i know! dem var grymt snygga! och jag vet inte hur jag ska stå ut med att vänta på dem:(

Trav_
0

vart ligger denna affär i gävle?

Beafer
0

uppe på söder på andra sidan Polhem :)

Tina-A
0

Med nya motorvägen ska det ta 90 minuter till Gävle.

Tina

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Abico
0

#23 - Jag ska göra det ;P

Hanna 

paronskrutten
0

Jag vill också bo i Gävle..men inte för skornas skull

Helena

Beafer
0

#27 dom ljög, det tar 111 min om man kör lagligt ;D jag och mamma åkte den i söndags också. det tog inte 90 min :P

Beafer
0

#29 varför vill du bo i Gävle? :)

Liss
0

Hehe, jaa ni borde väl veta hur lång tid de tar vid de här laget:P

Men emma, du får faktist skicka skorna.. för jag KAN INTE vänta! Vet ju inte alls när jag kommer komma till er.. man ska ju ta sig tid också.. hum! OCH ha råd.
Så kolla upp är du snäll, vad de kostar att skicka.. så lägger jag bara på det på skorna.. lite tråkigt att dem inte kommer kosta bara 20:- nu då.. men dem blir ju inte apdyra av att skicka dem heller;P

paronskrutten
0

#31 Känner schysst folk där :)

Helena

paronskrutten
0

dubbel

Helena

Beafer
0

jadå Lisette jag ska skicka skorna :D men jag hade inte tid idag. så det får nog bli imorn om jag får tid :D och idag köpte jag ett par till skor. lika som du har fast med röda sömmar! as snygga! och en massa andra grejer shoppades det idag också :)

#33 jaha :) men du, var det inte du som köpte min systers marsvin btw? eller är jag helt ute och cyklar?

paronskrutten
0

# 35

Vem är din syrra? :P

Helena

paronskrutten
0

Men jösses, Matilda såklart! Det syns ju! :P Jag fick Blondie

Helena

Liss
0

Jasså minsan! din lille skit.. hur har du råd hela tiden:P för de är ju sååå dyrt me 20 spän!
Visst är dem snygga.. men jag gilla dem mera med svarta sömmar.. Fast jag betalade ju 700:- för mina.. blää dig!:P

Berätta berätta.. vad köpte du mera då? jag får faktist TA MIG TID snart och komma! Har du höstlov eller?? Bara de att jag inte vill åka själv första gången. hatar att åka tåg själv:P så vill gärna ha mammsen me då ju.. hon har ju aldig tid!

Beafer
0

#37 ja just det :) hur går det med den lilla fluffbollen då?

#38 haha, för 20 spänn kan jag tåla att sömmarna har en annan färg ;D jag har höstlov nästa vecka. tjohoo! äsch, du får väll för tusan kidnappa henne då :D

paronskrutten
0

Jo då, hon äter bra och ser ut att må bra, dock går hon inte jättebra med alla andra i gruppen, men det fungerar.

Helena

Beafer
0

#40 vad bra :) det kanske löder sej med tiden? hur som helst så är hon kanske den sötaste filuren jag någonsin sett :)

Alicia
0

vart nån stans? adressen tack :D jag bor ju i gävle.

Beafer
0

om du vet vart Polhem ligger så ligger det iaf på andra sidan gatan. typ bakom pizzerian La Famiglia. man ser hur som helst butiken hur lätt som helst om man är där runt i krokarna :)

Alicia
0

okej :), ska kika nån dag.

paronskrutten
0

#1 Jodå, det tror jag, man får ge dom lite tid :)

Helena

[MatildaW]
0

Wahaha *garva* ja, här var vi inne i Gävle ser jag :P jisses.. Jag vet och har sett att det finns billiga skor där, men jag orkar inte gå dit, för jag är så nöjd med mina skor som jag har nu *jag vet, latmask* Helena, du kan få byta med mig om du vill, du får bo i Gävle, så flyttar jag till Sthlm ^^

paronskrutten
0

JAAA! Gärna! Kan vi byta i helgen? (a)

Helena

Nereida
0

Awwhh, Föddes i Gävle - växte upp i Sandviken<3
Men flyttade då jag var bara några små fjutt-år :/

Jag har tjatat hur lääänge som heeellst att få besöka Gävle o Sandviken, mina bröder me xD men det är så långt från typ lääängst ner i hela sverige :'(  *inte malmö eller skåne xD*

Assåå OOO-MMM-GGG; 700kr till TJUGO YNKA SPÄNN X''D
                                                     Oh dear Humanity :O

Beafer
0

äh, men Gävle är inget att hurra för egentligen. förutom dom billiga skorna då ;D haha! därimot tycker jag att Sandviken är jätte fint :)

[MatildaW]
0

#49. Husch. Både gävle och sandviken suger tkr jag :P hudik ftw!