Brun till studenten
Hej. Nu är det såhär att jag ska ta studenten nu i sommar och hade gärna velat ha tips på olika brun utan sol som ni provat och verkar vettiga. Hade gärna velat ha något liknande som Helen torsgården har när hon gör sin brun utan sol rutin på youtube, om ni möjligtvis har sett den. Dock använder hon saint tropez (stavning) och vad jag hittat är den väldigt utanför min budget för vad jag vill lägga på en sån sak. :| så har ni tips på budgetvarianter så skulle det vara till mycket hjälp! Är fortfarande inte helt hundra dock på om jag vill ha en som växer gradvis fram eller en som ger resultat med en gång. Har ni provat något av dom? Och isf vad verkade smidigast? :)
Jag har provat Dove's egna, som ska göra en gradvis brunare desto mer man använder. Första gången jag använde den fick jag en fin och jämn färg och jag blev även brunare för varje gång jag använde den. Jag använde min fre, lör och sön och sen höll det i hela veckan. Men när jag sedan skulle "fylla på" nästa fre blev det inte alls lika snyggt, det blev alldeles fläckigt trots att jag skrubbat kroppen innan. Vill du använda denna rekommenderar jag att du gör det bara några få dagar innan, men desto brunare du vill vara desto tidigare måste du ju börja smörja in dig. :)
Cocoa Brown har en jättebra brun utan sol som är som St tropez. Köpte min för 99kr på Coop.
Finns i både dark och light och man blir verkligen brun utav dark men mer gyllene av light :)
Jag fullkomligt älskar den :)
Kom bara ihåg att använda en handske till appliceringar så du inte blir brun om handflatorna!
Tack så mycket! Ska kolla upp det :) vet du vad den hette mer än cocoa Brown? Vad jag kan se så har dom rätt många olika sorter ändå.
http://eleven.se/cocoa-brown-1-hour-tan-dark-33071.html
Jag har denna :) Upplever den som bättre än st tropez :) Jag sover alltid med min så jag har den på ungefär 9 timmar innan jag sköljer bort ytfärgen och får en fin fräsch bränna :)