Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 739 ggr
tonååring
0

Brun utan sol

Tips på billig och bra brun utan sol kräm?

[pusselbit]
0

Apolivas :)

citytjejen
0

Dove är bra!

/Christina

hyvetytte
0

Åhlens egna tycker jag är bra! Dock har den en typisk BUS-lukt men jag har inte hittat någon som inte luktar tyvärr :)

[H1Z1]
0

Kan man flika in här och fråga tips på en ljus/lätt brun utan sol?  Jag är mycket ljus i hyn då jag är i själva verket född rödhårig, jag är alltså blek och lite fräknig :P och jag ser trött ut och sjuk ut om jag ej har foundation på mig men köpte en brun utan sol och jag känner mig så bekväm i de och de sitter ju länge men jag har inte i ansiktet för det är alldeles för mörkt för jag kan bli solbränd på kroppen men inte i ansiktet där blir jag bara fräknig på somrarna och röd >< så det ser okej ut på kroppen om jag har foundation i ansiktet så att säga

[pusselbit]
0

#4 jag har som sagt apolivas i ansiktet, den är ljus, och lätt i konsistensen. luktar helt ok.  är själv ljus i huden, inte rödhårig men ljus.

Prenova
0

Jag röstar också på Dove! Den ger gradvis mer färg så att det blir mer naturligt. Rekommenderar att man köper den som heter medium/dark, den andra blir man knappt brun på (tycker jag).

Trin
0

Jag använder Natures Gate Sunless Tanner (kostar 61kr) och jag är typ likblek. Tycker denna brun utan sol funkar bra för mig. Vill du läsa mer om vad jag tycker om produkten kan du göra det här .  

Du kan klicka hem produkten via Iherb.com använder du dessutom koden: QSK950 får du $5 rabatt på din order.

Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits

[Klave]
0

Doves är bra, dock gillar jag ACO's sun kissed bodylotion mer.