Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 825 ggr
IceTee
0

Skinnjacka

Behöver lite hjälp känner jag
Jag vill ha en ny skinnjacka till våren då min börjat gå sönder. Den ska vara i fejkläder och inte kosta mer än 600kr. "Hur svårt kan det vara?" tänkte jag och sprang runt på Väla i några timmar. Problemet är att det är mode med korta jackor nu och det är inget jag gillar. Helst vill jag ha lite nitar eller detaljer och att den inte ska vara för stor heller, men det börjar kännas hopplöst. Letade på Gina tricot, H&M, Lindex, och Bik Bok men utan resultat. Några affärer ni tror jag borde leta i mer? Kan det vara värt att leta i samma affärer men i Halmstad? Vill helst inte beställa eftersom det är svårt att känna passform osv då, men finns det något ställe med fri retur är det värt ett försök det också.

Såg att det fanns en annan tråd men ville dels inte kapa den, och dels verkade det vara så olika vad vi sökte efter.

Hoppas någon kan hjälpa mig lite, för en snygg jacka gör under för självförtroendet!

Medarbetare på Skor iFokus

ilenna90
0

jag hade också samma problem förra året, just det där med att alla skinnjackor är av så korta modeller nu -.- jag fick tips om några skinnjackor på zalando och beställde därifrån :) det är gratis frakt och retur så då kan man i alla fall beställa fler storlekar eftersom det som sagt är svårt med passform när man inte provat. vet dock inte vad dom har för utbud nu men du kan ju kika där :)
och jag skulle verkligen också vilja ha nån snygg med lite mer detaljer - allra helst en med rött innerfoder som fanns på gina för några år sen men som jag typiskt nog inte köpte -.-