Gerard cosmetics läppstift
Har någon här testat Gerard cosmetics läppstift? Hur håller de, är de kladdiga? (kan man t.ex pussas med dom utan att dom smetas ut? haha)
Menar inte deras liquid lipstick, men ni som har testat båda får gärna säga vilket ni gillar mest 🙂
#1 Deras liquid lipsticks då, är de bättre? Många som tycker om dom
Deras liquid lipsticks är bättre. Men jag hade kört på Milani istället.
Jag tycker att de är de bästa läppstiften som finns. Att dom är torra gör att dom sitter ordentligt, när jag äter försvinner de lite längst in på läppen typ.. om du förstår? :)
Min favoritfärg är underground. Så sjukt snygg på.
#3 Känns som att så himla många märken som jättemånga gillar har sånt dåligt rykte :( Rätt tråkigt, såg att ägaren hade sagt "förlåt" på sin snapchat också och sagt att "Det inte var meningen att någon skulle ta illa upp"… Låter ju troligt, eller? 😃
#6 jag hörde det, och jag vet att man kan (och får) göra misstag men det här är ett väldigt allvarligt misstag. När jag sen dessutom inte tycker produkterna är så bra, +att deras sätt de marknadsfört sig på är lite misstänksamt så kändes det bäst att inte stödja det. Vilka fler företag tänkte du på? Jag kan bara komma på Limecrime (och det var ju ännu värre än det här!!)
Johanna - Instagram