Benefit?!
Hej!
Jag blir tokig snart alltså! Har suttit och kollat igenom hela internet (känns det som) efter en hemsida som säljer Benefit och som skickar till Sverige, vilket jag nu inser var ett helt omöjligt uppdrag att hitta!
Antingen skickar inte sidan till Sverige alls, eller så är det själva produkten som jag inte kan köpa hit pga. regler? Har försökt på asos, lookfantastic, feelunique, amazon, benefits egna sida, boots och alla de vanliga svenska webbutikerna.
Vet att det finns på Sephora i sverige, men jag bor varken nära Malmö eller Stockholm så att åka dit är uteslutet :(
SNÄLLA kan någon ge mig förslag på hur f*n jag kan få tag på Benefits porefessional primer för det verkar omöjligt!
Jag brukar använda shipito när jag vill ha nåt som inte finns att få skickat till Sverige. Kostar en liten slant men inte mycket om det inte är något jättestort eller tungt, och hellre det än att inte få tag på grejerna alls.
#1 Tack! Ska kolla upp det! :)
#2 Är ute efter just denna eftersom jag hört mycket bra om den och gärna vill prova den, men om jag inte lyckas få tag på den så kommer jag absolut prova smashbox's! :)