Skor i höst?
Vad knatar ni runt i nu till hösten? Lägg gärna in bild, pris, affär,osv..
Har inte köpt än, vill kolla in lite vad alla andra har först. Går runt i ett par rosa kawasaki för tillfället 
går runt i ett par convirse-duffy. vita och rosa. dom går jag i året om. har inte vinterskor kommer ändå ointe så mikt snö..
Går runt i två par Blend, ett par svartvita och ett par helvita. Ska nog köpa vinterskor också sedan när det börjar bli ännu kallare.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag är en tråkig tant men jag kör på pums, stövlar högklackade och så min nya favorit: Lårhöga skinnstövlar utan klack.
Jag går i mina lacoste!, suupersköna så ja kan inte släppa dom ;) har lite låga stövlar till vintern och sådär, har inte köpt nåra än!
Som det ser ut nu så går jag i mina blåvita "gympadojjor" men jag tror jag ska pressa mamma på ett par nya skor ^^ Mina är slitna och har blivit helt oranga på ena sidan efter att jag cyklat på en gammal rostig cykel på Öckerö ^^'
Hanna

Svarta slitna gympaskor. Oglammigt :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Någon som har några drömskor/tips då? :)

Hjäälp! Skulle behöva nya höststövlar men eftersom jag är gravid pallar jag inte att knalla omkring i höga klackar längre… tips mottages tacksamt!
//Pernilla

Knatar runt i mina vitsvarta gympadojjor ^^
Jag älskar stövlar, men har så svårt att hitta sånna som passar mina vader. Så det blir ofta stövletter med klack.

#10 Finns massor att välja mellan i stövelväg med lite gennerösare vadvidd eftersom även de tenderar att bli större, och större i takt med att magen växer…I no..Varför inte en en ridstövelinspererad?
Men det finns ju också snygga damskor i "herrmodell" i svart lack som e så söta.
Ja du, sedan e ju jag som jag e men varför skipp stilletten bara för magen?
Krama magen!!!
Jag går antingen runt i mina 2 par tygskor, svart-vit rutiga och svarta-vit prickiga och mina svarta "streetskor". Får se om mina gamla vinterstövlar passar. Har stora fötter och finns inte mycket som passar eller är snyggt ^^
Jag kan rekommendera min som "drömskor" för dom är supersköna och bra :) även ett efter en heldag på stan,! :D
Köpta på Nilson om jag inte minns fel, 1000:- eller 999:- för att vara exact, men dom är superbra :) Har tyvärr ingen bild just nu,
Jag avskyr att köpa dyra skor. Köpte ett par för 800 och det är det dyraste paret jag någonsin köpt, tycker skor ska kosta runt 300-400. Men jag knatar väl runt i mina gympadojor på vintern också.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#18 - samma här, gillar inte o lägga mycket pengar på skor, lyckas ändå ha de i stallet eller nåt så de förstörs.
Har förra årtets stövlar som jag har klippt bort luddet på (hata ludd) Ganska höga, hög klack då jag är rätt kort.
Helena

#14 Vart köpte du dem? Dem var jättefina.
Har ett par Lacoste, vita, 4 "saker" som man "drar" över skon, typ som knäppen el aa XD Skitsnygga. 1.000kr
Även typ 4 par ballerina, 2 från vagabond. ca 300kr/par.
O några gympaskor, inga spec, använder aldrig X)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Jag går mest runt i mina vita Reebok, men har lite andra skor oxå, fast gummidojjor brukar det bli för min del ändå… :P
Kan ju passa på att lägga in bilder på mina höstskor nu!
Mina Blend-skor, som jag använder när jag ska gå/stå mycket eftersom de är bekvämast. De svarta har använts i stallet ett par gånger också
Inte spec glamourösa kanske! ;)
Mina ballerinaskor, som jag använder en hel del. Gav mig skoskav utav bara h*lvete först men nu har jag äntligen "gått in de" så nu sitter de bra!
Mina högklackade stövlar, jättesköna! Går i så ofta jag bara kan, men lite svårt här hemma på landet
Ska till Stockholm snart och då åker de garanterat med! Vill ju använda de!

:S:S:S:S ????????
Jå jäääädrans heta xO *Dregglar Det är precis den stilen på skor jag tänkte titta på nån dag x''D Vart har du köpt dem?? Mwihihi
#27 Jag älskar de! Fick dem av min syrra i julklapp så vet faktiskt inte, tyvärr.

Okej haha, fantastiska var dem i alla fall ^^

Vill du hemskt gärna veta kan jag fråga syrran var hon köpt de ;)

Haha ja du får gärna fråga x'''D <33

#15 Har fått mycket "gnälligare" fötter… men helt utan klack behöver man ju inte vara!

Ja Anna fråga, drägglar i sönder mig x''''D haha

okey jag har ett par som är nästan likadana som neonrosas fast vita med inslag av rött
#22 hehe då har vi nog samma ska du se.. mina är med vita fast ja har hittat ett par (nyare modell) som är svarta :)
#35 OKej :D Bra smak då ;D (Y)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Svarta stövlar från scorett, köpte ganska nyligen. Och hm.. svarta loafers från förra året, vita lacostetygskor och blå tommy hilfigertygskor blir det nog i höst ;)
Använder ett par svarta adidas-skor, mycket sköna och snygga! Väntar till efter hösten och vintern med att köpa nya skor igen, då blir det converse! :)
Hade inte använt några nya skor om inte mina gamla hade börjar mögla då jag glömt att packa upp dem efter Jiingijamborii.. (A)
Jag använder bara ett par vita DC dojjor! ganska tunga men mycket sköna att vara ute å gå i inga skavsår ellr nått sånt! :)
andvänder mina gamla och slitna street skor dom e så himla sköna!!

Har ett par svarta pumps från H&M som jag gillar, de passar både till fest och vardag.
Ett par svarta och ett par guldiga ballerinor har jag också, men det börjar bli lite för kallt för dem nu.
Ett par svarta mockaskor med liten klack sedan förra året, men de är jag inte särskilt förtjust i.
De enda skor jag har bild på är mina bruna stövlar utan klack från Zara, de syns uppe i vänstra hörnet på den här bilden, haha!
Funderar på att köpa dessa också, från H&M.
#42: Kostar?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
249kr, jättebilliga!
Har ju ingen bild på mina vackra reebok skor, men här är en länk till en bild i alla fall. Enda skillnaden är att jag har satt i ett par röd/svart randiga skosnören ;D
http://i.pricerunner.com/prod/17_19_18_1_i227492783s/100x100/product.jpeg
#49 Gillas!
thanks, av mig me:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ett par bruna le coq sportife med ludd upptill.. så sköna och snygga och underbara och dyra tyvär
#51 Haha ja annars kanske det inte vore så bra? ;)
Trippar runt i dessa pumps från H&M en hel del nu också! (bilden är däremot fotad av mig själv med självutlösaren på kameran)

nu på hösten blir det mammas gammla högklakade. Inge kan väll ha sånna om dom är 10-12 år gammla. Sen i vinter vill jag ha mina gympaskor men dom är för hala. Ska kolla på vinterskor idag.

#54, snygg bild o skor! ;D ser ut som en reklam bild :P

Jag gick runt i ett par vita converse, men dom "råka" jag gå runt med i en lerig hage :P men dom kmr snart vara tvättade. Ett par bruna converse också och ett par andra bruna skor.
och även ett par boots, brun/beige med vitt mönster på ibland men dessa är ju lite mer som faller ifall stilen passar !
och även essa (kolla bifogande bild) med en klack ! (: Märket SixtySeven, köpte i någon liten butik i Göteborg nästan vid Weekday affären. För ungefär 400:- i februari tror jag det var ! (:
#45 Gillar dina skor!!! ;)
#59 jag har också såna :) men jag använder dom inte längre av någon onstig anledning :P
Mina vans är ju mer rosa elefanter.. är inte de coolt eller?:P finns inte i sverige.
och om du inte använder dem emma kan jag få dem:P haha! men du som är minni har väl även minnifötter?:P

#54 cool bild, får man sno den för artikel bruk?
haha, jo jag har minifötter ^^ storlek 34-35 ;D bra ibland när man kan handla billiga pjucker på barnavdelningen!

#61 Har också ett par med rosa elefanter, haha ;)
meeh, emma då! jag har ju 38.. hur ska de gå;P
Sungria, är de vans?? du har inte köpt dem i sverige va?:)
hm, bra fråga! om du är villig kan vi ju ta och kapa dina tår? jag menar medans jag endå håller på och sticker hål i dej och sådär ;D
haha, jag TROR INTE de va!?:P jag passar bra i stl 38:P mellanfötter liksom.. Räcker med en plåga per dag;)

#66 jo, det är vans, och nej dom är inte köpta i sverige, beställde dom på internet får några år sen :)
okej, tänkte väl de.. har aldrig sett dem i sverige. jag köpte mina när jag var i London:)
#63 Visst!

#64 Då har vi nog ombytta roller måste typ ha vuxen!! har storlek 37-38!! Jag är 10 år!!