Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 776 ggr
Ceciliaolucifer
0

Köp inte Niveas flytande concealer!

Jag var iväg och köpte Niveas nya concealer och hade stora förväntningar på att dölja både det ena och det andra, nej skämtosido.

Men när jag applicerade den så började det svida ordentligt. Några timmar senare var jag alldeles röd och supertorr på de ställen där jag användt den på. Så mkt att det fjällade.

Jag trodde att jag var överkänslig och gav bort den till min syster. Men samma sak hände henne. Jag har inte kvar kvitto, vad tycker ni att jag ska göra?

Ser exakt ut som den nedan, men på bilden är det ett annat märke.

Nettan_L
0

Tycker att du skall gå tillbaka med den till affären så dem får reklamera den, är ju viktigt att detta kommer fram så det inte händer fler eller så kanske det just var fel på eran ;) Lämna in den och berätta vad som hände dig och din syster.

Linda
0

Kontakta Nivea och be dem kolla innehållet i just din produkt kan vara fabrikat fel?!

-Nivea ska ju vara kända för sin sensivitet..

-Men jag skulle kontakta Nivea ist för återförsäljaren då får du mest ut av att du råkat ut för detta.

Mvh Linda

Ps har du delgivit detta även för konsumentmakt.ifokus.se?

Robert
0

#2, ta inget för givet, jag trodde ett barnschampo med reklamtexten "rent hår utan tårar" skulle vara helt skoningslöst. Jag testade själv barnschampot och smetade ni ögonen med schampot, trodde jag skulle bli blind ett tag och tårarna sprutade ut.

Häsningar

Robert

Linda
0

#3 Ha ha du e galen, menar du att du gjorde det???hi hi förlåt men jag kan inte sluta garva kan se mig den synen….

thilda-
0

#3 HAHA :D

Tina-A
0

Dom gör ju massa konstig reklam på TV och dom ljuger lite hit och dit. Lovar saker som inte stämmer osv. Finns hur många exempel som helst.

Tex banankaviaren..

"Det är gott, VI LOVAR!"

Blä, det är äckligt :P

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

__iE
0

#6, har du smakat den ? ^^ kan hålla med att den inte låter god iaf ^^

Tina-A
0

#7: Ja, och den är äcklig. Tycker jag. Så det dom lovat så innerligt stämmer inte, långt ifrån i alla fall åtminstone.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

__iE
0

#8, okejokej.. är nog inte många som gillar den..