Finns redan en massa såna trådar. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#1 Det gör inget, det är alltid kul med hår trådar eftersom man kan insperera andra:)
Okej, då glömmer vi mitt förra inlägg då ^^
Så kan jag lägga in en bild på min fd. frisyr.. Som det såg ut på den tiden jag faktiskt klippte mig. ;) Haha nejdå, ska förhoppningsvis se lite vettigare ut snart igen.. Får väl leva med att det ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" när man sparar ut det.. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Sen några timmar tillbaka ser jag ut såhär.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

fint alex :)
Okej!

Vad fina ni är!

Har nästan börjat gilla mitt hår faktiskt. Väldigt platt och volymlöst dock.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#20: Det är jättefint, mitt är något liknande.. men vill ändå liva upp det.. Hmm…

#22 FYYYYY VAD SNYGGT! :D
#22 jäklar vad läckert! riktigt snyggt!

Jag vill också ha rakt hår och inte så som jag har. :/

#31 såg oskönt ut att sova med den där staven i örat..eller är jag bara gammal modig?;)
haha, neeh du är nog inte det. De är inte så jätte skönt faktist.. men de var värre förut när jag hade hela (innan jag klippte av den) De är nämligen stickarnålar.. :P Innan jag har råd med riktiga smycken i 4mm:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#33 Min syster son Andre' 15 år kom äntligen och kramade sin moster i går och jag kunde inte sluta glo ut honom, han hade i båda öronen sådann där uttänjd grej..vad kallar man det??sedan ring i över och underläppen, men men han är ändå världens sötaste syster son iaf..Även om jag inte kunde låta bli och retas med honom att jag borde ringa polisen och att han såg hemst ut;)
Uttänjd grej? jaa de kan vara en tunnel kanske? att de är ett stor hål rakt igenom menar du eller? De tycker jag ser hemskt ut.. vill bara ha 4mm (inte så jätte stort) med en spiral i(se bild)
Men de är olika vad man tycker är vackert och tur är väl det:D
Men de var ett jäkla jobb att töja ut hålen.. gjorde lite ont:P använde olika stl på stickarnålar.. jätte bra;P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag har tjockt mellanlångt mörkbrunt hår! Med kort tunn pannlugg!